Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Konferencja Twój Biznes Kosmetyczny

  • Termin22 lutego 2019
  • MiejsceWarszawa, Polska

Konferencja jest przeznaczona dla reprezentantów małych i średnich firm kosmetycznych. Połączy najważniejsze zagadnienia z zakresu marketingu, sprzedaży, prawa i trendów w branży kosmetycznej. Odbędzie się 22 lutego 2019 r. w Warszawie (Al. Jerozolimskie 134 - Eurocentrum Office Complex Beta, liczba miejsc ograniczona: 30 miejsc).

Program Konferencji:

09:00 – 9:15

Powitanie, poranna kawa 

09:15 – 09:45
Sześć sprawdzonych sposobów na promocję i sprzedaż kosmetyków w social mediach (cz.1)

09:50 – 10.30

Sześć sprawdzonych sposobów na promocję i sprzedaż kosmetyków w social mediach (cz.2)

10:40 – 11:15

Sześć sprawdzonych sposobów na promocję i sprzedaż kosmetyków w social mediach (cz.3)

Grzegorz Miecznikowski - CEO S Words Agency, ex-dziennikarz, a obecnie szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu.

11:20 – 12.00

Nowa polska ustawa o produktach kosmetycznych 2019 – co warto wiedzieć? 

12:10 – 13.00

Aspekty prawne dotyczące sprzedaży kosmetyków za granicę.

Marta Łanoch - starszy prawnik w kancelarii Food&Pharma Legal Wawrzyniak Zaleska Radcy Prawni, doktorantka z zakresu nauk prawnych na Uniwersytecie Warszawskim, prelegent na szkoleniach i konferencjach dla branży kosmetycznej, spożywczej i farmaceutycznej.

13:40 – 14:05

Gdy Twój sklep niewystarczająco sprzedaje - Zasady skutecznego e-commerce (cz. 1)

14:10 – 14:30

Gdy Twój sklep niewystarczająco sprzedaje - Zasady skutecznego e-commerce (cz. 2)

Michał Bąk - właściciel agencji marketingowej Elivo, właściciel czasopisma Marketing & Biznes, specjalista od E-commerce

14:40 – 15:10

Jak wprowadzić produkt do drogerii? (cz. 1)

15:20 – 15:50

Jak wprowadzić produkt do drogerii? (cz. 2)

16:00 – 16:30

Trendy kosmetyczne 2019 roku

Tomasz Szacoń - Manger Rozwoju Sprzedaży w Retail Poland Consulting, autor wielu szkoleń i felietonów wyjaśniających specyfikę handlu nowoczesnego, współtwórca marek markę KIANO, CAVION oraz BAREL.


 

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie