Newsletter 23.09.2021
Polska wciąż na drodze do cyrkularnościKomentarz:
Julia Patorska, Deloitte
REKLAMA
REKLAMA
-32702.jpg)
LOTOS aktywnie rozwija działalność wydobywczą w Norwegii
Spółka LOTOS Exploration & Production Norge złożyła aplikacje w kolejnej rundzie koncesyjnej norweskiego Ministerstwa Ropy i Energii oraz ujednoliciła udziały w ramach projektu NOAKA.
LOTOS Norge prowadzi działalność na Norweskim Szelfie Kontynentalnym. Większość z obszarów, o które zawnioskowała spółka, zlokalizowanych jest w miejscach, w których LOTOS posiada już swoje udziały: to m.in. NOAKA oraz Sleipner. Natomiast jeden z obszarów, zgłoszony wspólnie z PGNiG Norway, znajduje się w części Morza Północnego, gdzie dotychczas LOTOS nie prowadził aktywnych poszukiwań i wydobycia węglowodorów. Podczas ostatniej rundy (APA 2020) LOTOS Norge otrzymała 3 nowe koncesje. Wyniki obecnej rundy zostaną ogłoszone w styczniu 2022 r.
LOTOS Norge podpisała też z firmą AkerBP umowę dot. tzw. harmonizacji udziałów na koncesjach w obszarze NOA oraz Fulla. Dokumenty trafią teraz do zatwierdzenia przez norweskie władze. Dokument reguluje wymianę udziałów pomiędzy LOTOS Norge a AkerBP w 8 koncesjach.
Czytaj więcej:
REKLAMA
REKLAMA
SZKOLENIE ONLINE: Zasady wprowadzenia do obrotu i oznakowania chemicznych produktów konsumenckich do codziennego użytku
Serdecznie zapraszamy na szkolenie Zasady wprowadzenia do obrotu i oznakowania chemicznych produktów konsumenckich do codziennego użytku Jest to przystępny przewodnik przedsiębiorcy, który rozpoczyna swoją przygodę w zakresie sprzedaży produktów chemii gospodarczej oraz produktów kosmetycznych. Podczas szkolenia zostaną przybliżone kwestie przeglądu rozporządzenia detergentowego oraz założeń zmian legislacyjnych. Omówimy także kwestię środków konserwujących, w odniesieniu do których zmiany w prawie biobójczym w znaczącym stopniu rzutują na produkty chemii gospodarczej oraz zmiany dotyczące dokumentacji produktowej wynikające z opublikowania rozporządzenia 2020/878 z dnia 18 czerwca 2020 r. Omówione zostaną zasady wprowadzania nowych grup produktów: kosmetyki samochodowe, kosmetyki dla zwierząt, produkty do mycia warzyw i owoców. W kontekście produktów kosmetycznych zostaną omówione w pigułce procedury wprowadzenia do obrotu, przedstawione zostaną proste zabiegi marketingowe które mogą przyczynić się do wzrostu konkurencyjności na rynku, bez kosztownych działań, ze szczególnym naciskiem na aspekty środowiskowe.
Archiwalne newslettery