Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Czasopismo Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej

„Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej” to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.

Aktualny numer

ZAGRANICZNE RYNKI

  • Sukces polskich firm na Półwyspie Apenińskim

TRENDY

  • Trendy na rynku kosmetycznym: duży wpływ technologii i influencerów

SUROWCE

  • Phytosqualan skwalan pozyskiwany z oliwek – odpowiedź na przyszłe wyzwania w kosmetyce
  • Seria EPS – składniki kosmetyczne oparte na morskich egzopolisacharydach

BADANIA I ROZWÓJ

  • Nowy polimer kondycjonujący na bazie biologicznej

RYNEK

  • Pielęgnacja skóry twarzy u kobiet z chorobami tarczycy

LEGISLACJA

  • Kosmetyki a substancje zaburzające gospodarkę hormonalną

RYNEK

  • Zrozumieć pokolenie „boomerów”

BADANIA I ROZWÓJ

  • Pomiar rzeczywistego wieku skóry

SUROWCE

  • Innowacyjne rozwiązania sektora anti-age

RYNEK

  • Produkty do ust: rozwiązania

 

BADANIA I ROZWÓJ

  • Spójrzmy na usta – proces starzenia i preparaty do stosowania miejscowego: przegląd stanu wiedzy

TRENDY

  • Trendy anti-aging w 2021 roku

BADANIA I ROZWÓJ

  • Retinol i bakuchiol – porównanie bezpieczeństwa
  • Surfaktanty syntetyczne vs biosurfaktanty: wpływ na skórę

TRENDY

  • Kompozycje zapachowe – trendy w dobie pandemii

RYNEK

  • Antyperspiranty i dezodoranty: mechanizm i różnice w działaniu

 

TRENDY

  • Perfumy wegańskie oraz organiczne

BADANIA I ROZWÓJ

  • Enkapsulacja olejków eterycznych z wykorzystaniem suszenia rozpyłowego

TRENDY

  • Perfumy samochodowe – obiecująca nisza

RYNEK

  • Dobre długookresowe perspektywy branży chemii samochodowej

SUROWCE

  • Auto-politury: składniki receptury i wskazówki recepturowe dla producentów

RYNEK

  • Autokosmetyki – czym są i kto z nich korzysta?
  • Uniwersalne surowce czyszczące
  • Pandemia a czyszczenie powierzchni: wpływ obecnej sytuacji na zachowania konsumentów i wyniki firm produkcyjnych
  • Preparaty czyszczące do użytku domowego: nisko- i wysokopieniące rozwiązania dla sektora chemii gospodarczej
  • Pełen wyzwań rynek rozwiązań dezynfekcyjnych

LEGISLACJA

  • Normy dotyczące preparatów dezynfekcyjnych

RYNEK OPAKOWANIOWY

  • Eko trendy w branży opakowań kosmetycznych szansą na znaczną redukcję odpadów

LEGISLACJA

  • Nowe wymogi prawne w zakresie magazynowania odpadów

STAŁE DZIAŁY

  • WIADOMOŚCI
  • O ZMIANACH W PRAWIE…
  • NOWOŚCI PATENTOWE
  • NOWOŚCI PRODUKTOWE

 

Data wydania: 15.03.2021

Plan wydawniczy

Plan wydawniczy na 2021 rok

Rada programowa

Członkowie Rady Programowej:

  • Tomasz Gendek, dyrektor zarządzający, Theta Doradztwo Techniczne
  • Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
  • Piotr Koziej, Safety Assesor, Dr Koziej sp. z o.o. sp.k.
  • Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
  • Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
  • Łukasz Pyzioł, Consumer Voice Manager in Central Quality, Żywiec Zdrój
  • Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
  • Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
  • Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Tomasz Wasilewski, kierownik Katedry Towaroznawstwa i Nauk o Jakości, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
  • Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.

Zadania Rady Programowej:

  • Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
  • Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
  • Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
  • Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.

Prenumerata

Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 90 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (90 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 170 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (170 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma wynosi 25 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).

Zamów prenumeratę

Reklama

Pobierz cennik reklam na 2021 rok

Archiwum

Wszystkie archiwalne wydania

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy fake newsy w branży chemicznej to problem?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie