Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Czasopismo Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej

„Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej” to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.

Aktualny numer

ZAGRANICZNE RYNKI

  • Duży, ale wymagający – rynek chemikaliów konsumpcyjnych nad Sekwaną

LEGISLACJA

  • Rynek kosmetyczny we Francji – wymagania prawne

RYNEK

  • Konsekwencje wojny dla polskiej branży kosmetycznej
  • Rekordowa dynamika rynku kosmetycznego w 2022 roku

LEGISLACJA

  • Karta charakterystyki dla kosmetyku – czy jest potrzebna?

RYNEK

  • Dynamika rozwoju rynku kosmetyków w kostce
  • Distripark.com – internetowa hurtownia chemiczna w strukturze Grupy PCC
  • Jak mężczyźni kupują kosmetyki? – Profil konsumenta

PIELĘGNACJA

  • Pielęgnacja skóry mężczyzn

TRENDY

  • Pielęgnacja słoneczna – współczesne trendy

BADANIA I ROZWÓJ

  • Ochrona skóry przed promieniowaniem UV

SUROWCE

  • Sphinox® Defenda – nowoczesna i skuteczna odpowiedź na zagrożenia związane z codzienną ekspozycją na promieniowanie UV

RYNEK

  • Innowacyjne rozwiązania w produktach promieniochronnych
  • Produkty promieniochronne – wyzwania rynku
  • Filtry UV i rafy koralowe – czy deklaracja „reef friendly” ma sens?

BADANIA

  • Nowa, szybka, łatwa i bezbolesna metoda wyznaczania współczynnika ochrony przeciwsłonecznej (SPF) in vivo

RYNEK

  • Ochrona przed promieniowaniem innym niż UV
  • Kosmetyki bez silikonu to już więcej niż trend

SUROWCE

  • Genencare® OSMS – Składniki stworzone z duchem czasu… czyli z upcyklingu

RYNEK

  • Nasze produkty stają się coraz bardziej zrównoważone

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

  • Zrównoważony rozwój w przemyśle kosmetycznym

LEGISLACJA

  • Wymagania prawne stawiane kosmetykom naturalnym

SUROWCE

  • Oxiblock-SF™ - Kompleks superfood z upcyklingowanych oliwek i kiełków jarmużu

RYNEK

  • Surowce ekologiczne i naturalne

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

  • Produkty chemii gospodarczej w nurcie zrównoważonego rozwoju
  • Zrównoważony rozwój w przemyśle detergentowym

BADANIA I ROZWÓJ

  • Zrównoważone zmiękczanie tkanin

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

  • Zielony Ład w świecie kompozycji zapachowych

RYNEK

  • Branża odświeżaczy powietrza – rozwojowa i silnie proeksportowa
  • Zapachy do domów – przegląd rozwiązań i najnowsze trendy
  • Detergenty w sprayu i aerozolu: rynek o ciekawych perspektywach rozwoju

TRANSPORT I LOGISTYKA

  • Aerozole, jako produkt niebezpieczny w transporcie drogowym, morskim i lotniczym

RYNEK

  • Produkty w aerozolu

BADANIA I ROZWÓJ

  • Pełna paleta nowych składników. Studium przypadku: tlenki amin

TRANSPORT I LOGISTYKA

  • Eksport produktów kosmetycznych do sieci drogeryjnych – specyfika i wyzwania
  • Firmy transportowo-logistyczne działające na rzecz branż kosmetycznej i detergentowej
  • Logistyka i transport dla branży kosmetyczno-detergentowej

STAŁE DZIAŁY

  • O ZMIANACH W PRAWIE…
  • NOWOŚCI PRODUKTOWE

 

Data wydania: 06.06.2022

Plan wydawniczy

Plan wydawniczy na 2022 rok

Rada programowa

Członkowie Rady Programowej:

  • Wiesław Hreczuch, właściciel, MEXEO Wiesław Hreczuch
  • Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
  • Piotr Koziej, Safety Assesor, Dr Koziej sp. z o.o. sp.k.
  • Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
  • Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
  • Dominika Pannert, kierownik laboratorium R&D, Onlybio.Life SA
  • Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
  • Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
  • Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Iwona Szwach, dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
  • Tomasz Wasilewski, kierownik Katedry Towaroznawstwa i Nauk o Jakości, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
  • Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.

Zadania Rady Programowej:

  • Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
  • Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
  • Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
  • Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.

Prenumerata

Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 90 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (90 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 170 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (170 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma wynosi 25 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).

Zamów prenumeratę

Reklama

Pobierz cennik reklam na 2022 rok

Archiwum

Wszystkie archiwalne wydania

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy system kaucyjny obejmujący opakowania z tworzyw sztucznych to dobry pomysł?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie