„Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej” to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.
Aktualny numer
ZAGRANICZNE RYNKI
- Sukces polskich firm na Półwyspie Apenińskim
TRENDY
- Trendy na rynku kosmetycznym: duży wpływ technologii i influencerów
SUROWCE
- Phytosqualan skwalan pozyskiwany z oliwek – odpowiedź na przyszłe wyzwania w kosmetyce
- Seria EPS – składniki kosmetyczne oparte na morskich egzopolisacharydach
BADANIA I ROZWÓJ
- Nowy polimer kondycjonujący na bazie biologicznej
RYNEK
- Pielęgnacja skóry twarzy u kobiet z chorobami tarczycy
LEGISLACJA
- Kosmetyki a substancje zaburzające gospodarkę hormonalną
RYNEK
- Zrozumieć pokolenie „boomerów”
BADANIA I ROZWÓJ
- Pomiar rzeczywistego wieku skóry
SUROWCE
- Innowacyjne rozwiązania sektora anti-age
RYNEK
- Produkty do ust: rozwiązania
BADANIA I ROZWÓJ
- Spójrzmy na usta – proces starzenia i preparaty do stosowania miejscowego: przegląd stanu wiedzy
TRENDY
- Trendy anti-aging w 2021 roku
BADANIA I ROZWÓJ
- Retinol i bakuchiol – porównanie bezpieczeństwa
- Surfaktanty syntetyczne vs biosurfaktanty: wpływ na skórę
TRENDY
- Kompozycje zapachowe – trendy w dobie pandemii
RYNEK
- Antyperspiranty i dezodoranty: mechanizm i różnice w działaniu
TRENDY
- Perfumy wegańskie oraz organiczne
BADANIA I ROZWÓJ
- Enkapsulacja olejków eterycznych z wykorzystaniem suszenia rozpyłowego
TRENDY
- Perfumy samochodowe – obiecująca nisza
RYNEK
- Dobre długookresowe perspektywy branży chemii samochodowej
SUROWCE
- Auto-politury: składniki receptury i wskazówki recepturowe dla producentów
RYNEK
- Autokosmetyki – czym są i kto z nich korzysta?
- Uniwersalne surowce czyszczące
- Pandemia a czyszczenie powierzchni: wpływ obecnej sytuacji na zachowania konsumentów i wyniki firm produkcyjnych
- Preparaty czyszczące do użytku domowego: nisko- i wysokopieniące rozwiązania dla sektora chemii gospodarczej
- Pełen wyzwań rynek rozwiązań dezynfekcyjnych
LEGISLACJA
- Normy dotyczące preparatów dezynfekcyjnych
RYNEK OPAKOWANIOWY
- Eko trendy w branży opakowań kosmetycznych szansą na znaczną redukcję odpadów
LEGISLACJA
- Nowe wymogi prawne w zakresie magazynowania odpadów
STAŁE DZIAŁY
- WIADOMOŚCI
- O ZMIANACH W PRAWIE…
- NOWOŚCI PATENTOWE
- NOWOŚCI PRODUKTOWE
Data wydania: 15.03.2021
Plan wydawniczy
Plan wydawniczy na 2021 rok
Rada programowa
Członkowie Rady Programowej:
- Tomasz Gendek, dyrektor zarządzający, Theta Doradztwo Techniczne
- Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
- Piotr Koziej, Safety Assesor, Dr Koziej sp. z o.o. sp.k.
- Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
- Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
- Łukasz Pyzioł, Consumer Voice Manager in Central Quality, Żywiec Zdrój
- Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
- Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
- Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
- Tomasz Wasilewski, kierownik Katedry Towaroznawstwa i Nauk o Jakości, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
- Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.
Zadania Rady Programowej:
- Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
- Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
- Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
- Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.
Prenumerata
Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 90 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (90 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.
Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 170 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (170 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.
Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma wynosi 25 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).
Zamów prenumeratę
Reklama
Pobierz cennik reklam na 2021 rok
Archiwum
Wszystkie archiwalne wydania