Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Czasopismo Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej

„Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej” to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.

Aktualny numer

RYNEK

  • Krajowa branża chemikaliów konsumpcyjnych odporna na kryzys i umacniająca swoją pozycję w Unii Europejskiej
  • Maski kosmetyczne: rodzaje i kierunki działania
  • Maski do twarzy: przegląd form i rozwiązań
  • Rozwiązania do demakijażu

TRENDY

  • Trendy w pielęgnacji ciała w 2021 roku

SUROWCE

  • Naturalna higiena i pielęgnacja ciała: składnik mineralny do kosmetyków przyszłości
  • Rewolucja w ujędrnianiu i modelowaniu ciała

RYNEK

  • Pielęgnacja ciała: naturalne rozwiązania
  • Zrównoważona pielęgnacja z korzyścią dla naszej planety

ZRÓWNOWAZONY ROZWÓJ

  • Pozyskiwanie zrównoważonego oleju palmowego to nasz jasno wyznaczony cel

SUROWCE

  • Oleje nawilżające zapewniające długotrwałe nawilżenie skóry i regenerację bariery ochronnej

BADANIA I ROZWÓJ

  • Czy pielęgnacja włosów ma dziś priorytet nad pielęgnacją skóry?

RYNEK

  • Siła w eksporcie – krajowy rynek i branża środków do pielęgnacji włosów

SUROWCE

  • Zabieg detoksykacyjny o korzystnym wpływie na skórę głowy

TRENDY

  • Ochrona i pielęgnacja włosów

BADANIA I ROZWÓJ

  • Czego można się dowiedzieć z badań preparatów pielęgnacyjnych chroniących włosy przed zanieczyszczeniami?
  • Siwienie włosów – obraz kliniczny, przyczyny i dostępne metody oceny skuteczności

RYNEK

  • Rozwiązania do stylizacji włosów
  • Rozwój rynku masowego produktów kosmetycznych i detergentowych

SUROWCE

  • Biosurfaktanty otrzymywane na drodze fermentacji: zielone, łagodne i skuteczne

BADANIA

  • Dlaczego mierzymy barwy? I jak?
  • Badania aplikacyjno-użytkowe produktów kosmetycznych i detergentowych
  • Badania mikrobiologiczne kosmetyków i detergentów
  • Usługi – badania produktów kosmetycznych i detergentowych

SUROWCE

  • W stronę ekologii w przemyśle detergentowym
  • Przemysł detergentowy na ścieżce ekologicznych zmian
  • Zrównoważona pielęgnacja tkanin – jak zapewnić odzieży długie życie?

RYNEK

  • Nowe wyzwania w sektorze pralniczym
  • Bezpieczne obchodzenie się z enzymami stosowanymi w detergentach
  • Pranie przyjazne dla środowiska – proces transformacji

BADANIA I ROZWÓJ

  • Dezynfekcja wczoraj, dziś i jutro – skuteczne środki chemiczne w walce z globalnym zagrożeniem wirusowym

STAŁE DZIAŁY

  • O ZMIANACH W PRAWIE
  • OKIEM SAFETY ASSESSORA
  • NOWOŚCI PRODUKTOWE

 

Data wydania: 07.06.2021

Plan wydawniczy

Plan wydawniczy na 2021 rok

Rada programowa

Członkowie Rady Programowej:

  • Tomasz Gendek, dyrektor zarządzający, Theta Doradztwo Techniczne
  • Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
  • Piotr Koziej, Safety Assesor, Dr Koziej sp. z o.o. sp.k.
  • Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
  • Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
  • Łukasz Pyzioł, Consumer Voice Manager in Central Quality, Żywiec Zdrój
  • Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
  • Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
  • Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Tomasz Wasilewski, kierownik Katedry Towaroznawstwa i Nauk o Jakości, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
  • Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.

Zadania Rady Programowej:

  • Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
  • Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
  • Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
  • Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.

Prenumerata

Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 90 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (90 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 170 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (170 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma wynosi 25 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).

Zamów prenumeratę

Reklama

Pobierz cennik reklam na 2021 rok

Archiwum

Wszystkie archiwalne wydania

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy korzystasz ze wsparcia publicznego (dofinansowywanie projektów) w działalności biznesowej?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie