Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Czasopismo Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej

„Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej” to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.

Aktualny numer

ZAGRANICZNE RYNKI

  • W blasku południowego słońca – rynek kosmetyków i detergentów w Grecji

ZARZĄDZANIE

  • Czym jest kryzys i jak go przetrwać? Zarządzanie w czasach recesji

RYNEK

  • Dynamika rynku kosmetycznego w 2020 r. najniższa od lat
  • Słów kilka o ochronie przeciwsłonecznej

BADANIA I ROZWÓJ

  • Wpływ fotostabilności i ochrony przed promieniowaniem UVA/UVA – światłem niebieskim na powstawanie wolnych rodników

LEGISLACJA

  • Filtry UV w Polsce i Europie – aspekty prawne
  • Badania i wymogi w odniesieniu do produktów ochrony przeciwsłonecznej

BADANIA I ROZWÓJ

  • Środowiskowe aspekty stosowania filtrów UV

LEGISLACJA

  • Patent na produkty z filtrami UV

SUROWCE

  • EPS Seaglow – terapia odmładzająca dla skóry

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

  • Tworzenie nowych produktów z natury… w sposób etyczny
  • Zrównoważony rozwój a konsument

TRENDY

  • Prawdziwie naturalne rozwiązania

SUROWCE

  • Łączymy dbałość o potrzeby użytkowników z poszanowaniem środowiska naturalnego
  • Naturalne emulgatory na bazie wosków

RYNEK

  • Naturalność a wpływ na środowisko naturalne

SUROWCE

  • Danox® HC-30. Nowy, skuteczny i zrównoważony system kondycjonujący

BADANIA I ROZWÓJ

  • Konserwacja produktów kosmetycznych

BEZPIECZEŃSTWO

  • Badania wdrożeniowe kosmetyków

RYNEK

  • Dystrybutorzy surowców dla przemysłu kosmetycznego i detergentowego działający na polskim rynku
  • Rynek chemii profesjonalnej jak na razie w wąskim gronie zwycięzców kryzysu Covid-19

TRENDY

  • Eko trendy w sektorze chemii gospodarczej

RYNEK

  • Azja wciąż pozostaje liderem rynku produktów do mycia naczyń

LEGISLACJA

  • Repelenty – wzrost zapotrzebowania na produkty do odstraszania owadów

PRODUKCJA

  • Najlepsze praktyki dotyczące zarządzania kalibracją przepływomierzy

RYNEK OPAKOWANIOWY

  • Zastosowanie opakowań aktywnych
  • Opakowania ekologiczne – chwilowy trend czy konieczność XXI wieku?

LEGISLACJA

  • Ochrona prawna rozwiązań indywidualizujących produkty kosmetyczne. Wzory przemysłowe i znaki towarowe

RYNEK OPAKOWANIOWY

  • Eko pakowanie w dobie światowej pandemii. Luksus czy konieczność?

STAŁE DZIAŁY

  • TARGI, KONFERENCJE
  • O ZMIANACH W PRAWIE…
  • NOWOŚCI PRODUKTOWE

Data wydania: 14.12.2020

Plan wydawniczy

Plan wydawniczy na 2021 rok

Rada programowa

Członkowie Rady Programowej:

  • Tomasz Gendek, dyrektor zarządzający, Theta Doradztwo Techniczne
  • Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
  • Piotr Koziej, Safety Assesor, Dr Koziej sp. z o.o. sp.k.
  • Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
  • Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
  • Łukasz Pyzioł, Consumer Voice Manager in Central Quality, Żywiec Zdrój
  • Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
  • Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
  • Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Tomasz Wasilewski, kierownik Katedry Towaroznawstwa i Nauk o Jakości, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
  • Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.

Zadania Rady Programowej:

  • Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
  • Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
  • Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
  • Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.

Prenumerata

Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 90 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (90 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 170 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (170 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma wynosi 25 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).

Zamów prenumeratę

Reklama

Pobierz cennik reklam na 2021 rok

Archiwum

Wszystkie archiwalne wydania

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Co jest obecnie największym wyzwaniem dla polskich firm chemicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie