2024-08-02 / Autor: Alba Zamora Uruñuela, Business Communications, Cepsa Química, S.A.
Nowa era konsumentów
Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na środowisko, starannie oceniając produkty, których używają na co dzień. Ich podejście kształtuje branżę i narzuca działającym w niej podmiotom nowe standardy.
Współcześni konsumenci coraz częściej oczekują od producentów, aby angażowali się w kwestie społeczne, takie jak zmiany klimatyczne, odpowiedzialność społeczna, etyczny handel i zrównoważony rozwój. Oprócz tego klienci w aktywny sposób dostosowują zachowania zakupowe do wyznawanych przez siebie wartości. Poniżej opisano kilka przykładów.
Główne wyzwanie w branży surfaktantów polega na opracowywaniu składników alternatywnych, które zaspokoją popyt konsumentów na produkty zrównoważone, o mniejszym śladzie węglowym, jednak bez uszczerbku dla skuteczności działania. Warto przy tym pamiętać, że konsumenci mogą postrzegać deklarację o zgodności produktu z zasadami zrównoważonego rozwoju jako sygnał obniżenia jakości. Może to rodzić wątpliwości, co do funkcjonalności nowego produktu.
"Kosmetyki i Detergenty" to kwartalnik biznesowo-informacyjny z zakresu przemysłu kosmetycznego i środków czystości.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 4/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...
Ciekawe targi PCI Days
W dniach 19-20 czerwca 2024 r. w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli przemysłu kosmetycznego,...
Międzynarodowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness 2024 potwierdziły wiodącą pozycję na rynku
Tegoroczne targi CosmeticBusiness dla przemysłu kosmetycznego zgromadziły w Monachium 418 właścicieli...