2021-03-17 / Autor: BASF Polska / Artykuł sponsorowany
Kolejna bohaterka kampanii „Chemia jest Kobietą” to Joanna Połeć, Regionalna Kierowniczka Sprzedaży Tworzyw Sztucznych w BASF Polska. Odpowiada za sprzedaż tworzyw w Polsce, ale także w krajach Europy Południowej. Obecnie zarządza czteroosobowym, międzynarodowym zespołem. Pracuje dla kilkudziesięciu klientów z różnych branż, takich jak np. samochodowa, elektroniczna czy medyczna. Koordynuje projekty związane z produktami, które znajdują zastosowanie w podzespołach samochodowych, kablach światłowodowych, instalacjach solarnych czy ekspresach do kawy. – Pracując w dziale sprzedaży tworzyw sztucznych, jeszcze na początku mojej kariery, spotykałam niewiele kobiet w tej branży. Na wydarzeniach organizowanych w naszej centrali wśród 150 osób były obecne dwie lub trzy kobiety na podobnych stanowiskach. Ale dla moich kolegów jestem po prostu partnerem. Natomiast zauważam, że zarówno wśród pracowników BASF, ale także u moich klientów, jest coraz więcej kobiet, które zajmują się ściśle inżynieryjnymi tematami, co jest bardzo pozytywnym trendem – mówi Joanna Połeć.
Swoim doświadczeniem z branży motoryzacyjnej dzieli się także Anna Denert-Leszcz, Kierowniczka Marketingu BASF Coatings Services Polska. W firmie pracuje od 2008 roku. Wdraża strategie marketingowe w dziedzinie materiałów lakierniczych, wspólnie z działem technicznym opracowuje wprowadzenie na rynek lokalny nowych produktów. W swojej pracy łączy realia rynku polskiego z założeniami centrali w zakresie portfolio, komunikacji, cen i procesów sprzedaży. – Na co dzień współpracuję w większości z kolegami, jeśli chodzi o naszych klientów również w większości są to mężczyźni. Trzeba jednak podkreślić, że zawsze, gdy rozpoczyna się współpracę, najpierw następuje etap zapoznania się i wypracowania zasad. Płeć nie ma tu żadnego znaczenia. U mnie w domu nie ma podziału na zadania typowo męskie i typowo damskie. Takie podejście mam też w mojej pracy – dodaje Anna Denert - Leszcz.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...