Wiadomości - Przemysł kosmetyczny

Nowe wytyczne dla reklamy produktów kosmetycznych

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego przygotował polskie tłumaczenie dokumentów sporządzonych przez Cosmetics Europe, dotyczących zasad przewodnich odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej. Nowe zapisy, dotyczące m.in. influencer marketingu, reklamy skierowanej do dzieci i nastolatków czy promowania korzyści dla środowiska płynących z zastosowania produktów, są aktualizacją zasad przyjętych przez Związek w 2012 roku.

Czytaj »

W tym roku nie będzie targów HPCI CEE w Warszawie

Organizatorzy zaplanowanych na jesień tego roku targów HPCI (Home and Personal Care Ingredients) Central and Eastern Europe poinformowali o odwołaniu wydarzenia z powodu trwającej pandemii koronawirusa. Jubileuszowa, dziesiąta edycja odbędzie się w terminie 22-23 września 2021 r.

Czytaj »

Doskonałe półrocze dla Boruty - Zachem

Boruta-Zachem ma za sobą znakomity drugi kwartał roku. W tym okresie spółka wypracowała 14,5 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 55% wyższym w porównaniu do poprzedniego roku. Osiągnęła również blisko 1 mln zł zysku netto, co stanowi czterokrotny wzrost w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Wyniki za pierwsze półrocze są jeszcze lepsze. Wszystko to jest efektem rozwoju sieci sprzedaży oraz rosnącej popularności ekologicznych marek.  

Czytaj »

Produkty biobójcze z tzw. szybkiej ścieżki zostają na rynku do upływu daty ważności

Główny Inspektorat Sanitarny jest bliski rozwiązania występujących w firmach kosmetycznych problemów dotyczących obrotu produktami biobójczymi.

Czytaj »

Kalendarium

więcej