Artykuły - Przemysł detergentowy

Asystent Google – czym jest i jak go wykorzystać w firmie

Asystent Google – czym jest i jak go wykorzystać w firmie

Wprowadzenie na polski rynek Asystenta Google to kolejny ważny krok w rozwoju interfejsów głosowych, który wyznacza także kierunek zmiany sposobu komunikacji firm i ich klientów.

Czytaj »

Pandemia koronawirusa – katastrofa czy szansa dla branży chemikaliów konsumpcyjnych?

Kryzys wywołany przez pandemię koronawirusa, który niczym tsunami przetacza się obecnie przez światową gospodarkę, nie oszczędza nikogo, w tym także producentów chemikaliów konsumpcyjnych.

Czytaj »

Wykorzystanie badań skuteczności do potwierdzania deklaracji

Badania skuteczności zawsze odgrywały ważną rolę w branży detergentów. Są bardzo dobrym narzędziem wspomagającym firmy, które chcą porównać nowo opracowany produkt z konkurencją lub umieścić nową deklarację na etykiecie.

Czytaj »

Solubilizatory dla rynku kosmetycznego i detergentowego

W produktach kosmetycznych i wyrobach chemii gospodarczej często stosuje się układy dyspersyjne, zawierające zarówno składniki o charakterze hydrofilowym, jak i hydrofobowym.

Czytaj »

Kalendarium

więcej