Nowości - Przemysł opakowaniowy ze świata

UPM Raflatac: nowości w obszarze etykiet

30.08.2019
UPM Raflatac: nowości w obszarze etykiet

UPM Raflatac wprowadza nowe rozwiązania etykietowe na europejskie rynki żywności, kosmetyków i chemii gospodarczej. Opracowana przez firmę folia PE Lite stwarza nowe możliwości realizacji celów związanych ze zrównoważonym rozwojem poprzez ograniczenie zużycia materiałów i optymalizację zasobów.

- Oferta folii PE Lite stanowi doskonały przykład przyjaznych środowisku produktów umożliwiających właścicielom marek zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania konsumentów na bardziej ekologiczne materiały. Folia PE Lite jest cieńsza i lżejsza niż tradycyjna folia z polietylenu dzięki cieńszemu materiałowi wierzchniemu i podkładowi oraz klejowi o niższej gramaturze. Dzięki wybraniu oferty folii PE Lite właściciele marek mogą stać się liderami w dziedzinie przyjaznych środowisku etykiet i wyróżnić się na tle konkurencji przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności na każdym etapie cyklu eksploatacji. Zauważalne są też korzyści ekonomiczne: produkty z serii PE Lite są cieńsze, więc stosujemy więcej etykiet na rolkę, a same rolki są dłuższe, co oznacza mniej przestojów związanych z wymianą rolek. Dodatkowe korzyści to na przykład oszczędność energii, redukcja ilości odpadów i niższe koszty transportu. Oferta folii PE Lite stanowi naszą odpowiedź na oczywiste oczekiwania rynku w kwestii redukcji ilości materiałów opakowaniowych. Umożliwia ona właścicielom marek zoptymalizowanie zużycia surowców i realizację celów zrównoważonego rozwoju poprzez zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko - wyjaśnia Jan Hasselblatt, dyrektor ds. rozwoju działalności w segmencie kosmetyków i chemii gospodarczej w UPM Raflatac.

Dodaje przy tym, że nowa oferta pozwala firmom wprowadzić obszar wzornictwa opakowań na wyższy poziom przy jednoczesnej poprawie wydajności i demonstracji zaangażowania w dziedzinie przyjaznych środowisku opakowań.

UPM Raflatac posiada 10 fabryk na całym świecie, w których to specjalizuje się w produkcji wydajnych materiałów samoprzylepnych do etykietowania produktów i etykietowania informacyjnego. Zatrudnia ok. 3 tys. pracowników. Roczne przychody koncernu to ok. 1,4 mld euro.

Wyświetlono: 423

Przeczytaj również

Skomentuj

Kalendarium

więcej