Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Unilever zapowiada inwestycje w Polsce

2017-01-24

Unilever ogłosił, iż dokona zakrojonej na szeroką skalę modernizacji swoich polskich fabryk.

Unilever funkcjonuje w Polsce już ponad ćwierć wieku. Zatrudnia na naszym rynku prawie 4 tys. pracowników. Jak tłumacza władze tego międzynarodowego koncernu, Polska w dalszym ciągu odgrywa kluczową rolę w strategii inwestycyjnej firmy. W najbliższych latach zamierza ona zainwestować 100 mln zł w usprawnienia działalności czterech zakładów, które mieszczą się w Baninie, Poznaniu, Katowicach i Bydgoszczy.

- Znaczące inwestycje nadal będą płynąć do Centrum Usług Finansowo - Logistycznych w Katowicach, skąd obsługiwanych jest wiele procesów biznesowych Unilever w Europie. W ciągu ostatnich kilku lat wartość inwestycji w fabryce w Bydgoszczy przekroczyła 30 mln euro, a podobne tempo modernizacji przewidywane jest na nadchodzące lata. Plany inwestycyjne dotyczą również fabryki w Poznaniu, która w perspektywie najbliższych dwóch – trzech lat przejdzie podobny proces modernizacji. Po dużych inwestycjach w zakłady produkcyjne oraz stworzeniu Centrum Usług Finansowo - Logistycznych, które zapewniło ponad 700 nowych miejsc pracy w Katowicach, Unilever chce kontynuować rozwój także śląskiego ośrodka. Kolejne inwestycje w katowickiej fabryce pozwolą na utworzenie z niej strategicznego ośrodka o znaczeniu europejskim – przyznaje Jaime Aguilera, prezes Unilever w Europie Środkowo-Wschodniej i dyrektor zarządzający Unilever w Polsce i krajach bałtyckich.

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców środków czystości oraz środków do higieny osobistej i pielęgnacji ciała. W 2015 r. przychody ze sprzedaży koncernu wyniosły 53,3 mld euro. Unilever produkuje ponad 400 marek obecnych na całym świecie, w tym Persil, Dove, Domestos.


przemysł kosmetycznychemia gospodarczaUnilever

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie