Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Trwają targi CosmeticBusiness Poland

2017-09-27

Na przedstawicieli branży kosmetycznej, którzy wezmą udział w targach CosmeticBusiness Poland (27 – 28 września br., Warszawa, Centrum EXPO XXI) czeka bogaty program konferencji oraz liczne nowości produktowe. Jako "Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" jesteśmy obecni na stoisku nr 100.

CosmeticBusiness Poland to targi określane przez organizatorów, jako wystawa o charakterze B2B, przeznaczona dla dostawców produktów i usług dla przemysłu kosmetycznego i chemii gospodarstwa domowego. Mają na celu prezentację pełnej oferty dla wszystkich szczebli produkcji kosmetyków oraz detergentów. Wezmą w nich udział producenci kosmetyków, właściciele marek, specjaliści ds. recepturowania oraz kreatorzy marek.

Pierwszego dnia wydarzenia, program konferencji obejmie tematykę dotyczącą kosmetyków kolorowych. Wykładem otwierającym będzie prezentacja trendów jesień/zima 2018/2019 przygotowana przez Charlotte Delobelle, dyrektor eksportu w firmie CARLIN Creative Trend Bureau z Paryża. Kolejnym punktem programu konferencyjnego będzie prezentacja przedstawiciela francuskiej firmy Maqpro, poruszająca zagadnienia związane z nowoczesnymi kosmetykami kolorowymi do charakteryzacji.

Z kolei Michał Gugała, wiceprezes zarządu firmy MAGA, przedstawi innowacyjną technologię produkcji lakierów do paznokci. Przybliży także technikę utwardzania lakierów przy zastosowaniu w tym celu promieniowania UV oraz wykaże, że dzięki nowej technologii lakiery do paznokci mają szansę cieszyć się dużo większym zainteresowaniem niż popularne obecnie żele do paznokci. Temat związany z interpretacją przepisów dotyczących terminu przydatności kosmetyków do użycia podejmie natomiast przedstawiciel producenta kosmetyków firmy Passage Cosmetics Laboratory.

Drugiego dnia wydarzenia firma Aniflex zorganizuje konferencję opakowaniową „Forum Druku Cyfrowego". Jej tematem przewodnim będą trendy, personalizacja i uszlachetnianie druku cyfrowego. Innowacyjne rozwiązania z zakresu grafiki opakowań kosmetyków przedstawi Arkadiusz Janke, business manager w firmie PC Print. W ramach forum goście będą mieli także możliwość wysłuchania wykładu na temat materiałów samoprzylepnych przeznaczonych do branży kosmetycznej.

Targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będą spotkania B2B dla branży kosmetycznej i detergentowej, których organizatorem jest Wrocławskie Centrum Transferu Technologii, jako partner międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network (EEN).

Wystawa CosmeticBusiness Poland odbędzie się równolegle z targami HPCI.
 


przemysł kosmetycznytargikonferencje

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie