Wiadomości - Przemysł kosmetyczny z kraju

Targowy duet w Warszawie

25.09.2019

W Warszawie rozpoczęły się targi CosmeticBusiness Poland oraz HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Połączone ze soba wydarzenia potrwają do 26 września br.

- Od swojej premiery targi CosmeticBusiness Poland, w połączeniu z targami HPCI, stały się najważniejszą imprezą dla branży dostawców dla przemysłu kosmetycznego. Dzięki koncepcji stworzenia duetu tych dwóch imprez powstała jedyna w Polsce profesjonalna platforma spotkań, prezentująca w jednym miejscu i czasie pełną ofertę dla produkcji kosmetyków: od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania. Targi CosmeticBusiness Poland to także profesjonalne forum dyskusyjne, umożliwiające wymianę doświadczeń, w ramach którego dostawcy dla branży kosmetycznej oraz producenci kosmetyków mogą ustalać przyszłe trendy dla całej branży kosmetycznej - mówi Ivonne Simons, dyrektor targów CosmeticBusiness Poland.

W trakcie tegorocznej edycji ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek prezentuje najnowsze rozwiązania związane z rozwojem, produkcją i opakowaniami dla branży kosmetycznej oraz detergentowej. Ponad połowa wszystkich wystawców pochodzi z zagranicy, głównie z Niemiec, Francji i Włoch.

Podczas otwierającego targi wykładu omówiono trendy kolorystyczne i inspiracje dla przemysłu kosmetycznego na sezon wiosna/lato 2021. Natomiast podczas odbywających się dwa razy dziennie warsztatów o nazwie „Wpływ trendów na wybór palety kolorów: marka, opakowanie, produkt" właściciele marek mają okazję do indywidualnych rozmów z ekspertami francuskiej firmy Groupe Carlin International w temacie wykorzystania aktualnych trendów przy kreowaniu nowych produktów.

Z kolei firma Euromonitor International w swojej prezentacji „Zrównoważony rozwój w przemyśle kosmetycznym: światowe trendy i siła napędowa" omawia globalną i regionalną dynamikę rozwoju branży kosmetycznej oraz zmiany zachodzące w preferencjach konsumenckich. Aktualne informacje dotyczące tematyki związanej ze zrównoważonym rozwojem przedstawiane są również w wykładzie o trendach w materiałach samoprzylepnych do etykietowania (Avery Dennison Polska), w prezentacji na temat certyfikowanych kosmetyków naturalnych (Polskie Centrum Badań i Certyfikacji) oraz w wykładzie przybliżającym typy materiałów i opakowań przyjaznych środowisku (Unicom International). 

Już po raz drugi targom CosmeticBusiness Poland towarzyszy Distributors Lounge, czyli spotkania B2B pomiędzy właścicielami marek i producentami kosmetyków a dystrybutorami z Europy. 

Podczas wykładów „P.Beauty. Polski sektor kosmetyczny - wyzwania, szanse, perspektywy w szybko zmieniającym się świecie" (Cosmetics Insight Poland) oraz „Eksport polskich kosmetyków. Realny biznes czy marzenia” (barbacki CONSULTING) dowiedzieć się można jakie czynniki mają wpływ na rozwój rynku kosmetycznego i decydują obecnie o wzroście jego wartości. Obydwa wykłady mają na celu nakreślenie specyfiki polskiego rynku kosmetycznego oraz stawianych przed nim wyzwań.

Wyświetlono: 1057

Przeczytaj również

Skomentuj

Kalendarium

więcej