Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Targowy duet w Warszawie

2019-09-25

W Warszawie rozpoczęły się targi CosmeticBusiness Poland oraz HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Połączone ze soba wydarzenia potrwają do 26 września br.

- Od swojej premiery targi CosmeticBusiness Poland, w połączeniu z targami HPCI, stały się najważniejszą imprezą dla branży dostawców dla przemysłu kosmetycznego. Dzięki koncepcji stworzenia duetu tych dwóch imprez powstała jedyna w Polsce profesjonalna platforma spotkań, prezentująca w jednym miejscu i czasie pełną ofertę dla produkcji kosmetyków: od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania. Targi CosmeticBusiness Poland to także profesjonalne forum dyskusyjne, umożliwiające wymianę doświadczeń, w ramach którego dostawcy dla branży kosmetycznej oraz producenci kosmetyków mogą ustalać przyszłe trendy dla całej branży kosmetycznej - mówi Ivonne Simons, dyrektor targów CosmeticBusiness Poland.

W trakcie tegorocznej edycji ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek prezentuje najnowsze rozwiązania związane z rozwojem, produkcją i opakowaniami dla branży kosmetycznej oraz detergentowej. Ponad połowa wszystkich wystawców pochodzi z zagranicy, głównie z Niemiec, Francji i Włoch.

Podczas otwierającego targi wykładu omówiono trendy kolorystyczne i inspiracje dla przemysłu kosmetycznego na sezon wiosna/lato 2021. Natomiast podczas odbywających się dwa razy dziennie warsztatów o nazwie „Wpływ trendów na wybór palety kolorów: marka, opakowanie, produkt" właściciele marek mają okazję do indywidualnych rozmów z ekspertami francuskiej firmy Groupe Carlin International w temacie wykorzystania aktualnych trendów przy kreowaniu nowych produktów.

Z kolei firma Euromonitor International w swojej prezentacji „Zrównoważony rozwój w przemyśle kosmetycznym: światowe trendy i siła napędowa" omawia globalną i regionalną dynamikę rozwoju branży kosmetycznej oraz zmiany zachodzące w preferencjach konsumenckich. Aktualne informacje dotyczące tematyki związanej ze zrównoważonym rozwojem przedstawiane są również w wykładzie o trendach w materiałach samoprzylepnych do etykietowania (Avery Dennison Polska), w prezentacji na temat certyfikowanych kosmetyków naturalnych (Polskie Centrum Badań i Certyfikacji) oraz w wykładzie przybliżającym typy materiałów i opakowań przyjaznych środowisku (Unicom International). 

Już po raz drugi targom CosmeticBusiness Poland towarzyszy Distributors Lounge, czyli spotkania B2B pomiędzy właścicielami marek i producentami kosmetyków a dystrybutorami z Europy. 

Podczas wykładów „P.Beauty. Polski sektor kosmetyczny - wyzwania, szanse, perspektywy w szybko zmieniającym się świecie" (Cosmetics Insight Poland) oraz „Eksport polskich kosmetyków. Realny biznes czy marzenia” (barbacki CONSULTING) dowiedzieć się można jakie czynniki mają wpływ na rozwój rynku kosmetycznego i decydują obecnie o wzroście jego wartości. Obydwa wykłady mają na celu nakreślenie specyfiki polskiego rynku kosmetycznego oraz stawianych przed nim wyzwań.


przemysł kosmetycznytargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie