Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Targi CosmeticBusiness Poland dobrze przyjęte przez branżę kosmetyczną

2017-10-06

Druga edycja targów CosmeticBusiness Poland, która odbyła się w dniach 27 i 28 września br, wspólnie z targami HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, zgromadziła ponad 270 wystawców. W warszawskim Centrum EXPO XXI wystawcy zaprezentowali rozwiązania skoncentrowane na kreacji produktów zgodnie z panującymi trendami dotyczącymi produkcji kosmetyków i detergentów oraz przedstawili nowoczesne opakowania dla artykułów kosmetycznych i detergentowych.

- Ogromne zainteresowanie imprezą CosmeticBusiness Poland ze strony wystawców oraz odwiedzających pokazało jak bardzo potrzebne było stworzenie miejsca spotkań dla dostawców dla całej branży kosmetycznej i detergentowej na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Sukces drugiej edycji targów CosmeticBusiness Poland, organizowanych wspólnie z targami HPCI, ugruntował pozycję tej imprezy jako najważniejszej platformy spotkań dla branży kosmetycznej i jej dostawców na polskim rynku. Nasze działania skupione będą na dalszym rozwoju tej imprezy - ocenia Markus Geisenberger, dyrektor zarządzający Targów Lipskich GmbH, właściciela marki CosmeticBusiness.

W ramach tegorocznego duetu targowego - CosmeticBusiness Poland i HPCI – przedstawiona została szeroka oferta z zakresu surowców, produkcji na zlecenie, opakowań i usług dla producentów kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego. Łącznie zaprezentowało się ponad 270 wystawców oraz reprezentowanych firm i marek (w 2016 było ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych firm i marek). Dużą liczbę wystawców stanowiły firmy z zagranicy (38%), w tym m.in. z Niemiec, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii czy Chin.

W sektorze targów CosmeticBusiness Poland odwiedzający mogli zapoznać się z usługami prezentowanymi przez wielu nowych wystawców, a także z bliska przyjrzeć się nowościom produktowym oraz wprowadzonym innowacjom z zakresu private label i opakowań. W gronie nowych wystawców CosmeticBusiness Poland 2017 znalazły się m.in. firma Masterchem, wiodący polski producent opakowań PET, jak i francuski producent kosmetyków na zlecenie, firma Maqpro, która podczas warszawskiej imprezy zaprezentowała profesjonalne kosmetyki do makijażu. Swoje produkty po raz pierwszy przedstawiła również niemiecka firma Coster Tecnologie Speciali. Prezentowana przez nią najnowsza oferta nakrętek dozujących oraz pojemników aerozolowych cieszyła się dużym zainteresowaniem.

Oprócz prezentowanej przez wystawców bogatej oferty na odwiedzających targi CosmeticBusiness Poland czekał interesujący program konferencji, podczas którego poruszane były aktualne tematy z życia branży kosmetycznej i detergentowej oraz omawiane były kierunki rozwoju tych gałęzi przemysłu.

Pierwszego dnia targów program konferencji skoncentrowany był na tematyce dotyczącej kosmetyków kolorowych. Wykładem otwierającym była prezentacja trendów jesień/zima 2018/2019 przygotowana przez Charlotte Delobelle, dyrektor eksportu w firmie CARLIN Creative Trend Bureau z Paryża. Kolejnym punktem programu była prezentacja przedstawiciela francuskiej firmy Maqpro, Sales Managera, Alaina Brunnera, poruszająca zagadnienia związane z nowoczesnymi kosmetykami kolorowymi do charakteryzacji. 

Michał Gugała, Wiceprezes Zarządu firmy MAGA, przedstawił innowacyjną technologię produkcji lakierów do paznokci. Przybliżył także technikę utwardzania lakierów przy zastosowaniu w tym celu promieniowania UV. Temat związany z interpretacją przepisów dotyczących terminu przydatności kosmetyków do użycia podjął Antoni Gwardys, dyrektor ds. naukowych w firmie Passage Cosmetics Laboratory, w swoim wykładzie „PAO (Period After Opening) - widziane oczami producenta i konsumenta".

Drugiego dnia targów, 28 września br, firma ANIFLEX zorganizowała konferencję opakowaniową „Forum Druku Cyfrowego". Tematem przewodnim były trendy, personalizacja i uszlachetnianie druku cyfrowego.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się także spotkania B2B organizowane przez Wrocławskie Centrum Transferu Technologii jako partnera międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network (EEN) we współpracy z innymi ośrodkami EEN w kraju i zagranicą.

Kolejna edycja Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 26 i 27 września 2018 w Centrum EXPO XXI w Warszawie.


przemysł kosmetycznytargiTargi Lipskie

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie