Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, jeden z wiodących krajowych producentów farb, spróbowała w trakcie zorganizowanej przez siebie specjalnej konferencji wskazać najważniejsze wyzwania współczesnego biznesu.
- Zarządzanie firmą w czasach tak dużej zmienności otoczenia to wyzwanie i odpowiedzialność, a współpraca oparta na wymianie doświadczeń, dzieleniu się wiedzą o konsumentach, trendach, wyzwaniach rynku to najlepszy sposób na wspólne kreowanie przyszłości i sukces - powiedziała Joanna Wróbel-Lipa, wiceprezes zarządu Śnieżki i dyrektor ds. handlowych.
- Nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy, w tym także dystrybutora artykułów budowlanych, remontowych i wykończeniowych, jest nie tylko optymalne zarządzanie asortymentem i zwiększanie efektywności sprzedażowej sklepu, ale także zarządzanie doświadczeniami klienta w punkcie handlowym – dodał Krzysztof Pytel, zajmujący się sprzedażą i marketingiem handlowym zarówno po stronie producenta, jak i detalisty.
– Z badań wynika, że aż 75% polskich konsumentów przedkłada jakość nad cenę. Coraz większego znaczenia nabiera też zdrowie i ekologia. Szacuje się, że w Polsce tzw. syndrom „chorych budynków” dotyczy aż 30% nieruchomości – i klienci są coraz bardziej wrażliwi na te zagadnienie, wybierając produkty spełniające surowsze normy, pozbawione szkodliwych substancji – stwierdził Tomasz Kosiński, dyrektor marketingu strategicznego w FFiL Śnieżka, analizujący w jaki sposób zachowania konsumentów przekładają się na strategie marketingowe marek znajdujących się w portfolio Śnieżki.
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA 2019 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 Konferencja Twój Biznes Kosmetyczny | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 |
Skomentuj