Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Seminarium na temat eksportu kosmetyków do Chin

Fot. David Yu from Pixabay

2018-04-06

17 kwietnia br. w Warszawie Polska Agencja Inwestycji i Handlu organizuje seminarium kosmetyczne na temat sprzedaży kosmetyków na rynek chiński.

Seminarium jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za promocję eksportu w polskich firmach działających w branży kosmetycznej. Eksperci z Reach 24H - jednego z największych dystrybutorów na rynku chińskim - przedstawią zagadnienia związane z wymogami formalnymi, jakim podlega rynek kosmetyczny w Chinach oraz możliwościami eksportu kosmetyków w modelu cross-border e-commerce. Podczas seminarium swoimi doświadczeniami na rynku chińskim podzieli się także firma BeautyFace. Wyjątkową możliwością będzie także udział w sesji indywidualnych konsultacji, które prowadzić będą eksperci z Reach 24H. Seminarium prowadzone będzie języku angielskim.

Szczegóły na temat seminarium oraz link do formularza rejestracyjnego dostępne są na stronie:

Agenda seminarium:
 
9:30 - 10:00 Registration 

10:00 - 10:15 Opening remarks, Mr. Andrzej Szewczyk, Deputy Director, Economic Promotion Department, Polish Investment and Trade Agency

10:15 - 11:15 The strategy and regulation requirement into China market
•    Regulatory background and authority
•    The role and responsibility of each party
•    Procedures and timeline (comparison between CFDA registration and Pudong filing system)
•    Formula and label requirement
•    Testing requirements (including comments on animal issue)
•    Case study (imported cosmetics)
•    Q&A
11:15 - 11:45 Coffee Break 

11:45 - 12:30 The New Cosmetic Regulatory Landscape: “Protectionist China” V.S. “Open for Business China”

•    Further reduction in regulatory compliance requirements
•    Updated Chinese cosmetic technical requirements/standards Facilitated trade channel:
•    Implementation and refinement of facilitated trade methods: Pudong notification trial
•    Extension of the CBEC (Crossborder e-commerce) grace period
•    Decrease in import tariffs
•    Reduction in import quarantine and inspection ratios
•    Others:
o    Development of alternative testing methods
o    Draft Cosmetic Efficacy Claims Evaluation Guidance

12:30 - 13:30 Lunch

13:30 - 14:00 Regulation on Cross Border E-commerce Channel

•    Basic pace introduction
•    Current development situation
•    Comparison of CBEC and general trade
14:00 - 14:20 Case study - Experiences of a Polish cosmetics company exporting into Chinese market, Mrs. Karolina Kraus, Development Manager, BeautyFace

14:20 B2B Meeting with REACH 24H

•    3 consultants from Reach24h Face to face consulting one by one 20 mins each company

Udział w seminarium jest bezpłatny. 


przemysł kosmetycznykonferencja

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie