Wiadomości - Przemysł kosmetyczny z kraju

Seminarium Euromonitor International o branży FMCG

08.11.2017

Ponad 70 menedżerów wyższego szczebla, reprezentujących 51 podmiotów z obszarów FMCG, bankowości, organizacji rządowych i handlowych, uczestniczyło w zorganizowanym w Warszawie przez Euromonitor International seminarium „FMCG and Retailing: Reshaping Strategies in a Connected World”. Patronat nad wydarzeniem objęła „Chemia i Biznes”.

W trakcie spotkania analitycy z Euromonitor International przedstawili prezentacje o najnowszych megatrendach, preferencjach konsumentów cyfrowych oraz aktualnych aspektach dotyczących głównych rynków FMCG.

W trakcie pierwszego wystąpienia Georgij Grebinskij, Research Manager w Euromonitor International, przedstawił możliwe scenariusze ekonomiczne i ich wpływ na branżę FMCG w Polsce i całej Europie Środkowo – Wschodniej. Analiza dotyczyła szans i wyzwań, które pojawiają się przed przedsiębiorstwami w kontekście nadchodzącej zmian we współczesnej gospodarce światowej.

W drugiej prezentacji Marija Milasevic, analityk Euromonitor International, zaprezentowała nowe koncepty w handlu detalicznym spotykane w naszym regionie, jak również możliwości rozwoju w oparciu o tradycyjne modele. Omówiła także rolę tzw. cyfrowych konsumentów i ich preferencje.

Trzecia część seminarium była panelem dyskusyjnym. W tej części próbowano naszkicować portret dzisiejszego konsumenta i wskazać najważniejsze trendy, którym podlega konsument w ujęciu regionalnym oraz globalnym.

Wyświetlono: 779

Przeczytaj również

Skomentuj

Kalendarium

więcej