2019-09-11
Grupa RAJA, europejski lider w dystrybucji opakowań, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia przedsiębiorstw, ogłosiła, że jej 15 spółek europejskich, które dotychczas funkcjonowały pod nazwą Rajapack, jednoczy się pod wspólną marką RAJA. Odział Rajapack Polska, podobnie jak 14 pozostałych europejskich spółek należących do grupy, będzie funkcjonował pod wspólną marką RAJA. Zmiana ta ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów w całej Europie.
Francuska Grupa RAJA od 65 lat oferuje produkty w dziedzinie m.in. rozwiązań opakowaniowych, asortymentu do transportu, magazynowania, higieny i ochrony osobistej. Jest obecna w 18 krajach, w których zatrudnia łącznie 1,9 tys. pracowników. W 2018 r. świadczyła usługi na rzecz 420 tys. klientów i uzyskała obroty w wysokości 631 mln euro, co czyni ją wiodącym podmiotem na europejskim rynku opakowań.
Od 2010 r. marka obecna jest w Polsce i aktualnie w swojej siedzibie w Warszawie zatrudnia ponad 40 osób. Polski oddział poza rynkiem własnym, zaopatruje także Czechy i Słowację.
W 2019 r. grupa RAJA konsekwentnie kontynuuje strategię rozwoju wielokanałowego w całej Europie. Pragniemy oferować klientom coraz więcej innowacyjnych, spersonalizowanych i ekologicznych rozwiązań. Wzmacniamy naszą ofertę produktową, system logistyczny i organizację, aby osiągnąć założone cele w zakresie wzrostu i rentowności. Inwestycje pozwolą nam wygenerować obroty na poziomie ok. 690 mln euro w 2019 r. Są to ambitne cele, które zostaną zrealizowane poprzez rozwój segmentu Kluczowych Klientów, w szczególności w prężnie rozwijającym się sektorze e-commerce oraz poprzez inwestycje w cyfryzację i wzmocnienie systemu logistycznego. Jednym z działań świadczących o dynamicznym rozwoju Grupy RAJA jest nabycie spółek STAPLES Solutions we Francji, Włoszech i Hiszpanii, dzięki któremu zajmie kluczową pozycję na dwóch głównych rynkach dystrybucji B2B: artykułów i mebli biurowych oraz produktów konserwacji i utrzymywania czystości - zapowiada Danièle Kapel-Marcovici, prezes i dyrektor generalny Grupy RAJA.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 2/2024
20.00 zł
Bilety - XIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej
553.50 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Warsaw Plast Expo dla branży tworzyw sztucznych
W Nadarzynie odbyły się targi WARSAW PLAST EXPO dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA na temat zielonego budownictwa
W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. w Poznaniu odbyły się najbardziej rozpoznawalne europejskie targi dla...
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...