Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Polskie firmy kosmetyczne zadowolone z targów Cosmoprof

2014-04-08

Zakończyły się targi Cosmoprof we włoskiej Bolonii, czyli jedna z ważniejszych imprez wystawienniczych dla branży kosmetycznej. Wzięło w niej udział ponad sto polskich firm. Większość z nich wraca do kraju w dobrych nastrojach.

Zgrupowanie polskich stoisk w jednym miejscu miało na celu pokazanie potencjału polskiej branży kosmetycznej. Rodzime firmy swoje wyroby prezentowały m.in. podczas multimedialnego pokazu z muzyką na żywo. Pokaz taki zorganizowanego w centralnym miejscu targów, tzw. International Forum.

- Targi Cosmoprof udowodniły, że najbardziej dynamiczną kategorią w branży pozostaje kosmetyka kolorowa, a wszystkie zaobserwowane w niej trendy zawrzemy w produktach naszych trzech marek – Ingrid, Vollare i Butterfly – powiedziała Katarzyna Olędzka, marketing manger w firmie Verona Products Professional.

Olimpia Romanik z Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris, opowiadając o targach przyznaje natomiast, że dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się premiery produktowe, w tym szczególnie dodanie linii kosmetyków kolorowych Provoke do oferty marki premium. Jej zdaniem ma to potwierdzać potencjał rozwoju produktów selektywnych.

- Pokazaliśmy nasz nowy produkt, w tej chwili dopiero wprowadzany na rynek. To bionanoceluloza, na której wytwarzanie posiadamy patenty. Jest to produkt całkowicie naturalny, hipoalergiczny, ma właściwości łagodzące, jest doskonałym opatrunkiem na poparzenia słoneczne lub po zabiegach laserowych. Kierujemy go do odbiorców profesjonalnych, klinik medycyny estetycznej czy salonów SPA – stwierdziła Anna Łuba, główny inżynier produkcji firmy Bowil Biotech.

Polski Pawilon Narodowy oraz towarzyszące mu działania organizowane były w ramach Branżowego Programu Promocji zleconego przez Ministerstwo Gospodarki.


przemysł kosmetycznytargiBowil BiotechDr Irena ErisVerona Products Professional

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie