Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Police uruchamiają sprzedaż AdBlue

2010-03-02

Na przełomie lutego i marca br. Zakłady Chemiczne „Police” SA rozpoczną sprzedaż roztworu mocznika pod marką AdBlue, dotychczas dystrybuowanego pod nazwą Distarpol.  

- Po uzyskaniu licencji na używanie znaku towarowego AdBlue znacznie poszerzymy nasze rynki zbytu. Wynika to z faktu, iż na europejskim rynku produkt ten znany jest powszechnie pod tą właśnie nazwą - mówi Bogusław Kokotowski, wiceprezes zarządu dyrektor handlowy Z Ch „Police” SA – Najwięksi gracze na rynku zobligowani są do sprzedaży tego produktu głównie pod nazwą AdBlue. Dotychczasowa nazwa używana przez „Police” ze względów handlowych musiała ulec zmianie, stąd nasze działania – uzupełnia Kokotowski.

Jeszcze w grudniu 2009 r. przeprowadzony został przez firmę certyfikująca VDA (Verband der Automobilindustrie) audyt, który zakończył się pozytywnym wynikiem. Na początku stycznia 2010 r. produkt z Polic został przebadany także przez niezależne laboratorium niemieckie na zlecenie VDA. Wyniki badań potwierdzone certyfikatem dowodzą, że produkt spełnienia najwyższe wymagania jakości. Otwiera to drogę do uzyskania licencji na posługiwanie się marką AdBlue.
Budowę instalacji do produkcji 32,5% roztworu mocznika, sprzedawanego pod handlową nazwą DISTARPOL®, znanego także jako AdBlue, „Police” rozpoczęły we wrześniu 2006 r. Zgodnie z wymogami unijnej normy Euro 4, nowe samochody ciężarowe (powyżej 3,5 tony) z silnikiem Diesla muszą być wyposażone w system redukcji tlenków azotu, w którym wykorzystywany jest właśnie Distarpol®. Zdolność produkcyjną instalacji DISTARPOL® zaprojektowano na 50 tys. ton rocznie. Produkt jest transportowany w cysternach samochodowych lub kolejowych na rynki bliskie geograficznie. „Police” będą też mogły zaoferować ok. 60 tys. ton mocznika krystalicznego (forma stała) - półproduktu do dalszego przetwarzania.


AdBlueZA Policeprzemysł motoryzacyjnymocznikDistarpol

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie