Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

PCC Intermodal połączy Europę z Azją

Fot. Gerd Altmann from Pixabay

2019-09-11

Podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego we Władywostoku, Prezesi Far-Eastern Shipping Company PLC oraz PCC Intermodal podpisali list intencyjny, będący oficjalnym otwarciem współpracy firm w ramach uruchomionego połączenia multimodalnego pomiędzy Europą, Japonią i Koreą.

Połączenie zapewnia wszystkim producentom możliwość dotarcia w 19 dni z Europy do Japonii/Korei i w przeciwną stronę. Spółki w ramach serwisu gwarantują kompleksową obsługę łańcucha dostaw, od drzwi do drzwi, zapewniają pełne wsparcie logistyczne, dokumentacyjne i celne.

Ponad 10 000 km trasa została zaplanowana w oparciu o:

  • gęstą sieć codziennych, regularnych połączeń intermodalnych PCC Intermodal w Europie Zachodniej,
  • serwis RŻD transsyberyjskim pasem kolejowym,
  • flotę i codzienne połączenia Fesco na linii pomiędzy Własywostokiem, a ponad 40 portami Japonii oraz Koreą Południową.

Partnerzy do współpracy oprócz zasobów, wnieśli wieloletnią praktykę i zdobyte przez lata know-how. Zostały powołane specjalne sekcje do obsługi projektu, przeprowadzono testy operacyjne połączenia, a wszystko po to by zarówno klienci zainteresowani dużymi regularnymi ciągami, jak i mniejsi eksporterzy/importerzy mogli niezawodnie, z pewnością korzystać z alternatywnego rozwiązania intermodalnego, zarówno dla transportu jednego kontenera rocznie jak i całych grup wagonowych. Obecnie połączenie Europy z Japonią/Koreą przebiega regularnie dwa razy w tygodniu. Docelowo spółki zamierzają oferować serwisy na bazie codziennej.

Obecnie rynek przewozów kontenerowych pomiędzy Europą a Japonią/Koreą to ok. 5 mln TEU rocznie. Kontenery umożliwiają transport niemalże wszystkich rodzajów produktów bezpiecznie, bez uszczerbku na jakości, pewnie i bez ograniczeń. Niezmiennie głównym modelem transportu na trasie pomiędzy Japonią a Europą pozostaje transport morski, ale dla tych produktów, które potrzebują pilnej dostawy, dwa razy krótszy transit time może być ciekawą alternatywą.


transportPCC Intermodal

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie