Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Liczne seminaria branżowe na targach Packaging Innovations

2018-03-21

Organizatorzy Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations, które 17-18 kwietnia br. odbędą się w Warszawie zapowiadają wiele niespodzianek związanych z wystawą.

Jednym z tematów tegorocznej edycji będzie „Perfekcyjne opakowanie”, jako jeden z filarów marki. Tematyka ta będzie obecna podczas specjalnych seminariów workShops, odbywających się w ramach wystawy. Uznani eksperci z branży opakowań, technolodzy i brand managerowie opowiedzą o trendach i przedstawią interesujące case studies. Łącznie w trakcie targów odbędzie się 30 branżowych wykładów, czyli aż 15 godzin eksperckich prezentacji w ramach dwóch stref workShops.

- Uczestników seminariów workShops z pewnością zainteresuje wykład „Shaping the Future of Packaging”. Stanisław Moczulski z firmy Mëtsa Board opowie o aktualnych trendach oraz oczekiwaniach stawianych twórcom opakowań przyszłości. Podczas seminariów odbędzie się również wykład dla fanów storytellingu, budowanego na kanwie bogatej historii marki. Na uwagę gości może zasłużyć również prezentacja na temat tradycji i historii Fabryki Cukierniczej Kopernik. Seminarium poprowadzą Jakub Kopczyński z Fabryki Kopernik i Cezary Kubiak z agencji Lookin’ Good. Z kolei o tym, jak projektować opakowanie marki własnej, by wyróżniało się na półce opowie Edyta Dembińska z sieci Piotr i Paweł. W co zapakować niszowy produkt, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów doradzi natomiast Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga - przekonują organizatorzy targów.

Na tym zapowiedzi ważnych targowych wydarzeń się nie kończą. Projektanci opakowań muszą bowiem zwracać szczególną uwagę nie tylko na sam design opakowania. Ważne jest również to, co opakowanie komunikuje kupującemu. Barbara Kowalska z Carrefour Polska przedstawi System SENS wprowadzony przez tę sieć handlową. Słuchacze dowiedzą się w jaki sposób nowe oznakowania informują odbiorcę o wartościach odżywczych kupowanego produktu. Bardzo ważny temat poruszy również Monika Jasłowska z Grupy Polpharma, która zaprezentuje uznany w środowisku farmaceutycznym projekt ujednolicenia opakowań leków na receptę.

- Podczas seminariów workShops prelegenci przeprowadzą przegląd rynku ciekawych i oryginalnych opakowań, opowiedzą również o najciekawszych rozwiązaniach i pomysłach swoich marek. Nie zabraknie przykładów z tak rozpoznawalnych marek jak Takeda Pharma, DS Smith Packaging czy PC Print – dodają organizatorzy.

Uczestnictwo w wykładach jest bezpłatne.


przemysł opakowaniowytargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie