Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Kompleksowo o markach własnych

2017-10-04

Dyskusje o zarządzaniu, wiedza o trendach oraz możliwości rozszerzenia biznesu - Future Private Labels w Kielcach to pierwsze w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej wydarzenie w 100% poświęcone markom własnym. Z tego względu warto odwiedzić Targi Kielce w dniach 25 – 26 października 2017 r.

Future Private Labels przeznaczone jest dla firm, które zamierzają lub już produkują marki własne, odbiorcom hurtowym i sieciom handlowym. Podczas konferencji poruszone będą tematy związane ze strategią budowania marki, rolą innowacji w kreowaniu marek własnych oraz prognozami rynkowymi do 2020 r. Wśród prelegentów znajda się wyłącznie praktycy z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi. Konferencji towarzyszą targi producentów marek własnych. Wstęp na targi jest bezpłatny po rejestracji na www.futureprivatelabels.pl

Nowością tegorocznej edycji Future Private Labels będzie Forum Dobrych Praktyk, czyli projekt mający na celu szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku firmy, opakowań i odpowiedniej strategii brandingowej. W ramach Forum profesjonaliści i praktycy designu podpowiedzą, jak wprowadzić zmiany w wizerunku marki własnej,  a także zdiagnozują sytuację bieżącą firmy, opakowania lub produktu oraz poradzą jak powinien wyglądać proces projektowy.

Uzupełnieniem całego wydarzenia będą zaplanowane na dwa dni (25 i 26 października br.) bezpłatne warsztaty dotyczące opakowań, prowadzone przez ekspertów z branży. Podczas warsztatów przedsiębiorcy dowiedzą się m.in., jak wprowadzić skuteczny redesign produktów, jak projektować opakowania, aby w optymalny sposób prezentowały się na półce oraz jakie są trendy w projektowaniu opakowań.


Targi Kielcetargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie