Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Już tylko tydzień dzieli nas od targów in-cosmetics

2013-04-10

Do rozpoczęcia targów in – cosmetics w Paryżu pozostało tylko kilka dni. Potrwają one trzy dni i rozpoczną się 16 kwietnia 2013 r.

Paryskie spotkanie zalicza się do grona jednego z najważniejszych branżowych wydarzeń w branży kosmetycznej. Weźmie w nim udział ponad 650 wystawców z całego świata, w tym blisko setka debiutantów. Jeszcze nigdy w in – cosmetics nie brało udziału tylu wystawców. Tak duże zainteresowanie imprezą wynika choćby z faktu, że europejski przemysł kosmetyczny gwarantuje zatrudnienie ponad 150 tys. osób, pracującym przy produkcji wartej 35 mld euro. Z kolei sprzedaż, dystrybucja i transport kosmetyków tworzą pośrednio kolejne 350 tys. miejsc pracy.

Ponieważ trwający rok został ustanowiony przez ONZ Międzynarodowym Rokiem Współpracy w Dziedzinie Wody, to w ramach wystawy podjęty zostanie temat efektywnego wykorzystywania wody w produkcji środków higieny osobistej. Będzie można zapoznać się z unikalnymi recepturami, nowymi składnikami, technologiami produkcji oraz koncepcjami produktów, w których w sposób innowacyjny i oszczędny wykorzystywana jest woda.

Organizatorzy przygotowali także specjalne strefy tematyczne. Pierwsza poświęcona zostanie roli zapachu w przemyśle kosmetycznym. Prezentowane będą m.in. najnowocześniejsze kompozycje zapachowe, technologie i know-how. Druga strefa dotyczyć ma zmieniających się przepisów prawnych, które w największej mierze obejmują Europę, Azję i Stany Zjednoczone. Chodzi tu m.in. o takie zagadnienia, jak wprowadzenie produktu na rynek (instytucja osoby odpowiedzialnej, wymogi dotyczące produkcji i produktu, nowa ścieżka notyfikacji wprowadzenie produktu do obrotu) oraz dystrybucję i reklamę produktu kosmetycznego (odpowiedzialność dystrybutora, reklama a oświadczenia o produkcie).

W trakcie wystawy nie zabraknie oczywiście prezentacji najnowszych branżowych trendów marketingowych, seminariów na temat innowacji oraz warsztatów, w trakcie których uczestnicy będą mogli przygotowywać odpowiednie formulacje w oparciu o aktualne wskazania naukowe.


przemysł kosmetycznyin-cosmetics

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie