Wiadomości - Chemia budowlana z kraju

Jakie materiały budowlane znajdą uznanie klientów w 2019 r.?

18.12.2018

Rusza kolejna edycja znanego w branży budowlanej badania preferencji rynkowych. Konkurs Budowlana Marka Roku rozstrzygnąć ma, jakie materiały budowlane, w tym produkty chemii budowlanej, znalazły uznanie wśród wykonawców.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadzi wśród fachowców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Będzie to już 15 odsłona badania.

Wykonawcy spontanicznie (bez podania listy marek) wskażą marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz te, które według nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. Wskazane przez fachowców marki uhonorowane zostają tytułami Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz Wyróżnieniami w poszczególnych kategoriach. Marki, które od lat utrzymują wysoką pozycję na rynku i cieszą się wieloletnim uznaniem fachowców zostają uhonorowane tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku. Oprócz zwycięzców w poszczególnych segmentach produktowych wyłaniani są laureaci Budowlanej Marki Roku w klasyfikacji ogólnej – to marki cieszące się uznaniem wszystkich fachowców i wskazywane przez nich najczęściej.

- Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku. Wyniki ogłoszone zostaną publicznie w czerwcu 2019 r. podczas uroczystej Gali. Raporty Budowlana Marka Roku 2019 zaprezentują zarówno aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek w szeregu kilkuletnim. Publikacje te dostępne są jedynie dla producentów, którzy biorą udział w rankingu gdyż stanowią cenne dla strategii marketingowych dane. Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych. Raporty stanowią wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz – tłumaczą autorzy badania z firmy ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

Więcej informacji na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl

Wyświetlono: 687

Przeczytaj również

Skomentuj

Kalendarium

więcej