Wiadomości - Przemysł opakowaniowy z kraju

Henkel chwali się tzw. zielonymi opakowaniami

29.04.2020

Henkel wchodzi na polski rynek z tzw. zielonymi opakowaniami swoich produktów. Ma to być potwierdzeniem intensyfikacji działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i gospodarki obiegu zamkniętego.

Firma poinformowała, że jej linia środków do utrzymania czystości w domu Pro Nature sprzedawana jest w opakowaniach wytwarzanych z tworzyw pochodzących z recyklingu. W skład linii Pro Nature wchodzi na przykład płyn do mycia toalet Bref, którego opakowanie jest wykonane w 50% z przetworzonego tworzywa, a jego formuła zawiera co najmniej 90% naturalnych składników. Butelki płynu do mycia szyb Clin oraz sprayu do łazienek Bref, które to produkty także oferowane są w linii Pro Nature, są w 100% wytwarzane z tworzywa pochodzącego z recyclingu, w tym aż 25% to tzw. Social Plastic, czyli tworzywa pozyskanego ze społecznej zbiórki i akcji oczyszczania plaż i oceanów.

- Oferowanie produktów bardziej przyjaznych środowisku to jedna z naszych kluczowych strategii biznesowych i w naszym przekonaniu źródło konkurencyjnej przewagi Henkla. Te nasze działania wychodzą też naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, również w Polsce. Chcemy, aby nasze produkty były nie tylko skuteczne i wysokiej jakości, ale aby pozwalały także naszym konsumentom żyć w zgodzie z ich własnymi wartościami, czyli ograniczaniem wpływu działań człowieka na środowisko – powiedział Patricjus Ziecik, dyrektor marketingu w dziale Laundry&Home Care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel.

Wyświetlono: 746

Przeczytaj również

Skomentuj

Kalendarium

więcej