Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Grupa Selena odpowiada na wyzwania rynku tureckiego

2017-09-04

Grupa Selena potwierdziła znaczenie Turcji w rozwoju swojej pozycji na międzynarodowym rynku chemii budowlanej.

Zarząd Grupy Selena zaprezentował w Stambule strategię firmy odnosząca się do jej działalności w tym regionie. Poinformował, iż najsilniejszą grupą produktową na tureckim rynku są aktualnie piany poliuretanowe, ale ogromny potencjał rozwoju ma także nowa kategoria, jaką są pianokleje. Z uwagi na strategiczną pozycję Turcji, to właśnie stamtąd Grupa Selena prowadzi działania obejmujące Bliski Wschód i Afrykę Północną. Warto dodać, że rynek budowlany nad Bosforem rośnie o niemal 100% w ujęciu rok do roku.

W Turcji Selena pojawiła się w 2008 r., poprzez przejęcie spółki Polyfoam i osiągnęła dotychczas 16% udział w tamtejszym rynku. Teraz potwierdza silne zaangażowanie w regionie, poszerzając ofertę dystrybucyjną o zaawansowane rozwiązania dla profesjonalnych wykonawców i indywidualnych użytkowników, jak również rozwijając posiadany tam zakład produkcyjny oraz wewnętrzne R&D.

- Celem Grupy Selena jest pomoc w tworzeniu bardziej trwałych, efektywnych energetycznie i odpornych budynków przez wprowadzanie na rynek własnych, innowacyjnych produktów. Najsilniejszą grupą produktową spółki w Turcji są piany poliuretanowe. To właśnie ta kategoria stanowi nasz kluczowy obszar działania. Z uwagi na swoją strategiczną pozycję Turcja jest dla Grupy Selena krajem o ogromnym potencjale. Poza tym, co roku turecki sektor budowlany rośnie dwukrotnie w porównaniu do poprzedniego roku. Jest to efekt „transformacji urbanistycznej”, która jest wspierana przez rząd i która ma szansę utrzymać się przez wiele lat. To z kolei zapewnia wzrost spółki na lokalnym rynku – mówi İrfan Çetindamar, General Manager w spółce Selena Turcja.

- Turcja to kraj o wciąż rosnącym potencjalne, gdzie prowadzone są rządowe programy stanowiące wsparcie dla projektów modernizacyjnych, których celem jest minimalizacja zagrożeń związanych np. z trzęsieniami ziemi i gdzie obowiązkowo realizowane są inwestycje w izolację cieplną starych i nowych budynków. Jednym z efektów ogromnej roli rynku tureckiego w strategii rozwoju Grupy Selena jest rozbudowa fabryki Bolu z 5 tys. m2 do 10 tys. m2 w 2015 r. – podkreślił Marcin Macewicz, wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, Selena FM S.A.

Jeśli chodzi o produktowe nowości, które Selena wprowadza na rynek turecki, to w pierwszej kolejności jest to powłoka dachowa COOL-R oraz nowa kategoria pianoklejów z linii FOAD.


chemia budowlanaGrupa Selena

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie