Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Era rentownego wzrostu Givaudan

2010-09-23

Givaudan przedstawił 5-letnią strategię rozszerzenia dominującej pozycji na europejskim rynku w segmencie dodatków smakowych i składników zapachowych. Plany obejmują m.in. zwiększenie sprzedaży na szybko rozwijających się rynkach, dostarczenie konsumentom odpowiednich rozwiązań innowacyjnych wspieranych przez inwestycje R&D o wartości ponad 300 mln CHF rocznie czy rozszerzenie działalności na rynkach Health and Wellness poprzez rozwinięcie programu TasteSolutions™.

Dyrektor generalny firmy, Gilles Andrier powiedział, iż poprzez udaną integrację z Quest, Givaudan wkracza w kolejną erę rentownego wzrostu. Dodał, iż celem firmy jest wzrost rynkowy o 2-3% oraz rozszerzenie działalności w ciągu najbliższych pięciu lat. Skuteczna realizacja programów rentownego wzrostu będzie wymagała nowych inwestycji na rozwijających się rynkach, jak również dalszej poprawy efektywności. W ramach wsparcia strategii rozwoju, Givaudan ogłosił plany usprawnienia zarządzania produkcją w Wielkiej Brytanii oraz Szwajcarii. Firma zamierza również wybudować najlepsze w swojej klasie zakłady produkcyjne aromatów na Węgrzech, w bliskiej odległości od szybko rozwijających się rynków Europy Wschodniej. Strategia rozbudowy Givaudan, jak również inne programy zwiększające wydajność wymagają kosztów restrukturyzacji w wysokości około 75 mln CHF. Oczekiwany zwrot z inwestycji planowany jest w ciągu 7 lat, zaś z projektów zwiększających wydajność - około 3 lat. Poprzez realizację powyższych strategii Givaudan zamierza osiągnąć zwiększenie zysku na poziomie 14-16% do 2015 roku.


aromatydodatki smakoweGivaudanskładniki zapachowe

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie