Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Duża firma kosmetyczna chce rozwijać franczyzę

2016-02-19

Jak przekonuje Bernard Błędowski, manager sieci franczyzowej w kosmetycznej firmie Organique, dobra koniunktura i optymistyczne prognozy doprowadziły w Polsce do wzrostu liczby firm, które produkują i sprzedają kosmetyki naturalne. Jednocześnie przyznaje, że jego firma chce wykorzystać tę koniunkturę do powiększania swojej sieci franczyzowej.

Jak przekonuje Bernard Błędowski, manager sieci franczyzowej w kosmetycznej firmie Organique, dobra koniunktura i optymistyczne prognozy doprowadziły w Polsce do wzrostu liczby firm, które produkują i sprzedają kosmetyki naturalne. Jednocześnie przyznaje, że jego firma chce wykorzystać tę koniunkturę do powiększania swojej sieci franczyzowej.

Wartość rynku kosmetyków naturalnych przekroczyła w naszym kraju kwotę 3,4 mld euro, co plasuje nas w czołówce najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie.

- Analizy wskazują, że to właśnie rynek produktów eko będzie w najbliższym czasie dobrym pomysłem na biznes. Świadomych konsumentów jest coraz więcej, a ci z kolei odpowiedzialnie wybierają produkty. Organique podąża za tym trendem i daje możliwość innym prowadzić wspólnie z nami swój biznes oparty na wartościach slow life. Aktualnie mamy sieć franczyzową składającą się z 50 sklepów w Polsce, a dodatkowo działamy jeszcze zagranicą. Prowadzenie interesu pod szyldem znanej marki, która istnieje już od pewnego czasu na rynku i zajmuje na nim wysoką pozycję, jest bezpieczniejsze niż budowanie wizerunku od podstaw. Koncept biznesowy franczyzodawcy został przetestowany i przynosi innym zyski, dlatego warto zwrócić uwagę na firmy, których sieć franczyzowa jest już rozwinięta. Plusów takiej współpracy jest sporo, m.in. doświadczenie, wiedza, sprawdzone metody działania. Właściciel sieci będzie pełnił rolę doradcy, przejmie na siebie kwestie marketingu oraz promocję marki na szeroką skalę. Ważne są również kwestie kapitału oraz wszystkich elementów, które firma daje na starcie – mówi Bernard Błędowski, manager sieci franczyzowej w kosmetycznej firmie Organique.

Organique to polska firma rodzinna, której przedmiotem działalności jest produkcja wyrobów kosmetycznych.


przemysł kosmetycznyOrganique

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie