Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Atlas wśród marek Superbrands

2010-02-23

Międzynarodowa organizacja Superbrands po raz czwarty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Finałowa gala konkursu odbyła się 23 listopada br. w salach Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Fot. Atlas


Okładka najnowszej edycji albumu Superbrands Polska 2010


Podczas finałowej gali wręczania statuetek Superbrands Poland 2010 ogłoszono listę 51 marek, które uzyskały najwyższe oceny. Marki wartościowane były przy pomocy jednej oceny (w skali od 1 do 20 punktów), przyznawanej przez 27 sędziów-ekspertów, wchodzących w skład Rady Marek. Ocena dotyczyła tego, czy marka osiągnęła najwyższą reputację w danej dziedzinie, oferując klientom znaczące, emocjonalne lub praktyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Eksperci poddali ocenie ponad 1500 marek konsumenckich i 1137 marek biznesowych. W tym roku, tak jak i w ubiegłym, nagrodę otrzymała firma Atlas.
– W kreowaniu marki odwołaliśmy się do emocji, łącząc dumę narodową Polaków z ich poczuciem humoru. Ta – wydawałoby się nietypowa, szczególnie jak na branżę budowlaną – metoda, połączona z najwyższą techniczną jakością produktu, okazała się strzałem w dziesiątkę – powiedział Paweł Burdziakowski z działu marketingu Grupy Atlas po odebraniu pamiątkowej statuetki.

Fot. Atlas


Paweł Burdziakowski z Grupy Atlas odbiera statuetkę z rąk Niny Kowalewskiej-Motlik, prezes New Communications, firmy będącej wyłącznym partnerem organizacji The Superbrands Ltd. w Polsce



AtlasSuperbrands

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie