Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Konferencja Packaging: Marketing & Technology

  • Termin14 października 2016
  • MiejsceWarszawa, Polska

Instytut PWN organizuje II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology Nowe Technologie – Sprawdzone Wdrożenia – Skuteczny Marketing.

Kreowanie wartości marki za pomocą opakowania stało się w dzisiejszych czasach prawdziwym wyzwaniem nie tylko dla grafików, ale dla całego sztabu specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem. Realia rynkowe, jak również wymagania klientów, są bardzo wysokie, a kolejne debiuty na rynku okazują się coraz trudniejsze. Zapraszamy na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.

Podczas konferencji wystąpią m. in.:

Maciej Karłowicz Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.  

Andrzej Kornacki  Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.

Michał Kociankowski Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.

Joanna Kwiczor Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.

Dorota Kałowska Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.

Krzysztof  Polak Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.

Monika Żuraw  Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.

Małgorzata  Leniarska Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.instytutpwn.pl/konferencja/packaging/

 

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie