Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Konferencja: "Label Innovations - Co mówi twoje opakowanie?"

  • Termin17 kwietnia 2018
  • MiejsceWarszawa, Polska

17 kwietnia 2018 r. odbędzie się w Warszawie trzecia edycja konferencji „Label Innovations - Co mówi twoje opakowanie?”. Tym razem eksperci – praktycy przedstawią recepty na kreowanie unikalnych opakowań i etykiet.

Wydarzenie adresowane jest do osób, które są właścicielem, szefem sprzedaży, brand managerem, technologiem lub specjalista ds. marketingu  firmy produkcyjnej. Także do wszystkich tych, którzy projektują opakowania produktowe, interesują ich nowości technologiczne w uszlachetnianiu opakowań i etykiet, a ponadto chcą dotrzeć do konsumentów w różnym wieku oraz wyróżnić swój produkt za pomocą opakowania i poznać możliwości jego ochrony prawnej przed konkurencją. Wszystko to ma im bowiem pomóc w podniesieniu sprzedaży produktu.

Najważniejsze tematy konferencji to:

  • Jak projektować opakowania, które przyciągają wzrok i wpłyną na wybór konsumenta?
  • W jaki sposób można uszlachetnić swoje opakowanie i etykietę, aby wyróżnić markę na półce?
  • Na jakie elementy opakowania zwracają uwagę osoby w różnym wieku i kiedy warto podkreślać wiek konsumenta?
  • Jak prawnie zabezpieczyć produkt przed kopiowaniem, jakie znaki można zastrzec i czym jest nieuczciwa konkurencja?

- Szczególnie w branży kosmetycznej opakowanie ma ogromne znaczenie, działa na zmysły klienta. Tutaj liczy się oryginalność, elegancja, design – jednym słowem „piękny efekt”. Dlatego przedstawimy recepty na tworzenie opakowań i etykiet, które sprzedają produkty – podkreślają organizatorzy konferencji.

Konferencja odbędzie się przy okazji Targów Packaging Innovations w Warszawie w sali konferencyjnej C hali Expo XXI. Koszt uczestnictwa to 249 zł netto.

Pomysłodawcą i organizatorem wydarzenia jest firma Etykiety.pl Etigraf, drukarnia specjalizująca się w produkcji etykiet samoprzylepnych. Współorganizatorami są firma Splinx, polski producent i dostawca farb i lakierów oraz firma PC Print, dostawca folii do uszlachetniania opakowań.

III edycja Label Innovations - PLAN

10:00 – 10:30   rejestracja i catering kawowy

10:30 – 10:35   otwarcie konferencji

10:40 – 11:25   Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw własności przemysłowej  – Arletta Miciukiewicz – Dutt, Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi

11:30 – 12:00   Design opakowania a wiek konsumenta – dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

12:05 – 12:45   Sztuka uszlachetniania opakowań –  Arkadiusz Janke, Business Manager w PC Print

12:45 – 13:10   przerwa cateringowa

13:15 – 13:45   Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają   etykiety, które sprzedają – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf

13:50 -14:30     Kolory przyszłości – unikalne zastosowanie farb i lakierów – Jacek Bisiorek, Właściciel firmy Splinx

14:35 – 15:10  Tak powstaje dzieło – najbardziej istotne elementy podczas   projektowania  opakowań i etykiet– Jacek Kłosiński – grafik, designer, trener

15:10 – 15:30   pytania do prelegentów, losowanie oraz zakończenie konferencji

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie