Rozmowy z ...

W obszarze bezpieczeństwa nie ma konkurencji

Paweł Zawadzki:

W obszarze bezpieczeństwa nie ma konkurencji

O bezpieczeństwie w przemyśle chemicznym rozmawiamy z Pawłem Zawadzkim z Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego, kierownikiem Programu „Bezpieczna Chemia” realizowanego przez PIPC.

Czytaj całość »
MOL jest coraz silniejszy

Miika Eerola:

MOL jest coraz silniejszy

Miika Eerola, Senior Vice President w węgierskim koncernie MOL, odpowiadający za obszar produkcji downstream, mówi o planach rozwoju jednego z liderów środkowoeuropejskiej petrochemii.

Czytaj całość »
Rola PKN Orlen dla polskiej chemii jest kluczowa

Piotr Chełmiński:

Rola PKN Orlen dla polskiej chemii jest kluczowa

Z Piotrem Chełmińskim, członkiem zarządu ds. Rozwoju i Energetyki w PKN Orlen rozmawiamy o planach przyszłego rozwoju firmy i jej potencjale w segmencie petrochemicznym.

Czytaj całość »
Najważniejszy jest pomysł

Katarzyna Sawicz - Kryniger:

Najważniejszy jest pomysł

O wyzwaniach związanych z zakładaniem nowej firmy chemicznej rozmawiamy z Katarzyną Sawicz-Kryniger, właścicielką spółki InnovaLab, której oferta skupia się na opracowywaniu i dostarczaniu rozwiązań technologicznych do zabezpieczania materiałów na bazie tworzyw sztucznych lub gotowych wyrobów.

Czytaj całość »
REACH to inwestycja w przyszłość naszych dzieci i wnuków

Anna Królak:

REACH to inwestycja w przyszłość naszych dzieci i wnuków

W rozmowie z Anną Królak, starszym specjalistą ds. REACH i CLP w firmie THETA Doradztwo Techniczne podsumowujemy dekadę obowiązywania rozporządzenia REACH.

Czytaj całość »
Marketing stanowi podstawę działania firm

Debata: Bartłomiej Cholewa, Hanna Gehrke - Gut, Maja Kaczyńska, Piotr Polak:

Marketing stanowi podstawę działania firm

Debata branżowa z udziałem Bartłomieja Cholewy (szef marketingu w firmie Lakma SAT), Piotra Polaka (Category Manager w segmencie hydroizolacje w spółce Selena), Mai Kaczyńskiej (specjalista ds. PR w Benjamin Moore) oraz Hanny Gehrke-Gut (właścicielka agencji Gut PR) była częścią IV Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej, zorganizowanej przez EPS Media, wydawcę czasopisma „Chemia i Biznes”.

Czytaj całość »
Jesteśmy świadomi swojego znaczenia dla polskiej gospodarki

Mariusz Bober:

Jesteśmy świadomi swojego znaczenia dla polskiej gospodarki

Z Mariuszem Boberem*, prezesem Grupy Azoty, rozmawiamy o obowiązkach przedsiębiorstwa wynikających z faktu bycia strategiczną spółką Skarbu Państwa, obecnej sytuacji rynkowej w chemii oraz kierunkach przyszłego rozwoju firmy.

Czytaj całość »
Jesteśmy kreatorem innowacji

Jean-Noël Fourel:

Jesteśmy kreatorem innowacji

Grupa Selena to jeden z najważniejszych podmiotów na polskim rynku chemii budowlanej. Od niedawna na czele Selena FM, spółki holdingowej całej Grupy, stoi Jean-Noël Fourel. Z nowym prezesem firmy rozmawiamy o jej pozycji na arenie globalnej.

Czytaj całość »
Jesteśmy tam, gdzie trzeba

Andrzej Pałka:

Jesteśmy tam, gdzie trzeba

O działalności amerykańskiego koncernu DuPont na polskim rynku rozmawiamy z Andrzejem Pałką, Country Leaderem firmy DuPont Poland.

Czytaj całość »
Tworzywa sztuczne nieustająco zadziwiają

Kazimierz Borkowski:

Tworzywa sztuczne nieustająco zadziwiają

Rozmawiamy z Kazimierzem Borkowskim, dyrektorem zarządzającym Fundacji PlasticsEurope Polska.

Czytaj całość »

Kalendarium

więcej