Wiadomości - Przemysł kosmetyczny z kraju

Jak wyglądać ma proces komunikacji marki kosmetycznej w erze digital?

Aleksandra Kujawska, senior director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w firmie COTY opowiada, w jaki sposób zachowywać mają się osoby odpowiedzialne za kreowanie marek kosmetycznych, by jak najlepiej dotrzeć do współczesnych konsumentów.

Czytaj »

Wybierając kosmetyki Polacy wolą marki globalne

Zajmująca się badaniami rynku firma Nielsen przedstawiła wyniki analizy, z której wynika, iż konsumenci uwielbiają globalne marki w kategoriach kosmetycznych.

Czytaj »

Targi CosmeticBusiness Poland dobrze przyjęte przez branżę kosmetyczną

Druga edycja targów CosmeticBusiness Poland, która odbyła się w dniach 27 i 28 września br, wspólnie z targami HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, zgromadziła ponad 270 wystawców. W warszawskim Centrum EXPO XXI wystawcy zaprezentowali rozwiązania skoncentrowane na kreacji produktów zgodnie z panującymi trendami dotyczącymi produkcji kosmetyków i detergentów oraz przedstawili nowoczesne opakowania dla artykułów kosmetycznych i detergentowych.

Czytaj »

Kompleksowo o markach własnych

Dyskusje o zarządzaniu, wiedza o trendach oraz możliwości rozszerzenia biznesu - Future Private Labels w Kielcach to pierwsze w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej wydarzenie w 100% poświęcone markom własnym. Z tego względu warto odwiedzić Targi Kielce w dniach 25 – 26 października 2017 r.

Czytaj »

Kalendarium

więcej