Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Ruszył rządowy program promocji polskiej branży kosmetycznej

2018-03-23

„Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to nazwa nowego projektu przeznaczonego dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Program, który właśnie startuje, realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu.

Na podstawie analiz trendów i potencjału wybranych rynków, Ministerstwo Rozwoju przygotowało listę 12 priorytetowych sektorów polskiej gospodarki, które mają największą szansę na globalny sukces. Za dziewięć programów promocji odpowiada PAIH, a wśród nich są m.in. kosmetyki

Udział w tego typu Branżowych Programach Promocji umożliwić ma przedsiębiorcom ekspansję na nowe perspektywiczne rynki pozaeunijne, często odległe i kosztowne. Na większości z tych rynków działania promocyjne polskich firm uzupełnione zostaną o działania informacyjne oraz medialne, które wzmocnią przekaz promocyjny.

Działania realizowane przez PAIH to m.in. budowa polskich stoisk narodowych na zagranicznych imprezach targowych, organizacja misji przyjazdowych dla przedsiębiorców i dziennikarzy zagranicznych oraz działania medialne. Za działania związane z udziałem przedsiębiorców w targach odpowiada PARP w ramach poddziałania 3.3.3 – „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand”.

W ramach promocji sektora kosmetycznego, PAIH zorganizuje stoiska narodowe na sześciu imprezach wystawienniczych w trzech krajach (Zjednoczone Emiraty Arabskie, Chiny, Włochy). Stoiska narodowe będą mieć charakter punktów informacyjnych, prezentujących potencjał polskiej branży kosmetycznej. W ramach stoisk wydzielone zostanie miejsce do spotkań b2b, znajdzie się na nim również oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące sektora. W założeniu stoiska mogą być miejscem spotkań dla przedstawicieli polskich firm i regionów, ale także miejscem promocji naszego kraju, jako przyjaznego do inwestowania i pozyskiwania partnerów biznesowych. Na stoisku narodowym nie będą się prezentować konkretni przedsiębiorcy, a promowana będzie branża jako całość.

Wydarzeniem, które stanowiło inaugurację branżowego programu promocji sektora kosmetycznego były niedawne targi Cosmoprof/Cosmopack w Bolonii. Polskę reprezentowały w nich 164 firmy: od kosmetyki pielęgnacyjnej, poprzez produkty do włosów i paznokci, kosmetykę kolorową, aż po akcesoria, opakowania oraz maszyny produkcyjne.

W ramach stoiska narodowego zorganizowanego przez PAIH wydzielono miejsce do spotkań B2B dla przedstawicieli polskich firm oraz potencjalnych kontrahentów. Przez cały czas trwania targów do dyspozycji zwiedzających był ekspert, który informował o potencjale polskiej branży kosmetycznej oraz polskiej gospodarki. Wystawcy z naszego kraju mogli skorzystać z darmowej promocji, m.in. dystrybucji materiałów informacyjnych czy wyświetlania filmów promocyjnych. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielała zwiedzającym informacji o stoiskach krajowych firm, będących wystawcami na danych targach oraz wręczała folder informacyjny na temat polskiej branży kosmetycznej.

Kolejne wydarzenie targowe objęte promocją to BeautyWorld Middle East w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Termin: 8-10 maja 2018 r. Następne to: Cosmoprof Asia (Chiny): 13 - 15 listopada 2018; Cosmoprof 2019 (Włochy) - marzec 2019; BeautyWorld Middle East 2019 (ZEA) - maj 2019 r. oraz Cosmoprof Asia (Chiny) - listopad 2019 r.


przemysł kosmetycznytargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie