Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Johnson&Johnson szuka innowacji kosmetycznych

2017-03-24

Globalny koncern kosmetyczny Johnson & Johnson uruchomi w trakcie najbliższej edycji targów in-cosmetics (4 kwietnia br. w Londynie) nowe narzędzie o nazwie Flash Cosmetics Pitch, w ramach którego gromadzić będzie pomysły do wykorzystania w przemyśle kosmetycznym.

Do współpracy w ramach Flash Cosmetics Pitch zapraszane są osoby, które opracowują innowacje kosmetyczne, firmy start-upowe, naukowcy, technologowie. Liczy się przede wszystkim pomysł. Wydarzenie inaugurujące inicjatywę odbędzie się podczas targów in-cosmetics, 4 kwietnia br., w godzinach 15:30 – 17:30.

Wszyscy, którzy zostaną wyłonieni do uczestnictwa we Flash Cosmetics Pitch będą mieli okazję zaprezentować swoje innowacje przed specjalnym panelem złożonym z ekspertów ds. badań i rozwoju w Johnson & Johnson. Poszukiwane są innowacje z sześciu obszarów: anti-aging, urządzenia, cyfrowe piękno, mikrobiomy, natura i personalizacja.

W ramach inicjatywy Flash Cosmetics Pitch istnieje możliwość utworzenia firmy kosmetycznej, jak również zaprezentowania swoich pomysłów przed branżowymi ekspertami. Start-up lub osoba, które dostarczą najbardziej wyszukanej koncepcji mogą liczyć na wsparcie w wysokości 5 tys. euro od Johnson & Johnson i opiekę ze strony działu innowacji koncernu nad dalszymi pracami rozwijającymi zaprezentowaną ideę.

- Każdego roku wprowadzane są tysiące nowych produktów do pielęgnacji ciała. Konkurencja na rynku kosmetycznym jest zacięta, a markom coraz trudniej przychodzi zwiększanie udziałów w rynku. Śledzenie aktualnych trendów rynkowych ma zasadnicze znaczenie, ale producenci starają się stworzyć unikalny produkt, którego nikt jeszcze nie widział i który będzie ich wyróżniał – tłumaczą pomysłodawcy Flash Cosmetics Pitch, który ma być pomocą w osiągnięciu tego celu.

Aplikacje należy składać tutaj Deadline wypada 24 marca br.


przemysł kosmetycznybadania i rozwójkonkursJohnson&Johnsonin-cosmetics

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie