Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Grupa Selena podkreśla zainteresowanie rynkiem ukraińskim

2017-08-16

Grupa Selena zaprezentowała plany swojego rozwoju, w zakresie chemii budowlanej, na rynku ukraińskim.

Firma w kraju za naszą wschodnią granicą pojawiła się w 2004 r. Oferowała tam wówczas pierwszą wysokowydajną pianę Tytan Professional 65, która dla wykonawców ukraińskich oznaczała rewolucję w obszarze montażu okien i drzwi. Aktualnie zaś do kluczowych produktów Seleny na Ukrainie należą piany poliuretanowe, innowacyjne pianokleje, powłoki bitumiczne i szeroka gama uszczelniaczy i klejów, a także produktów z obszaru hydroizolacji. Spółka współpracuje z siecią profesjonalnych wykonawców i indywidualnych użytkowników. Jest jednym z głównych graczy na Ukrainie w dziedzinie zrównoważonego budownictwa, szczególnie w odniesieniu do termoizolacji, gdzie szybkie pianokleje do styropianu pozwalają przyspieszyć proces ocieplania budynku. Czołową marką spółki jest Tytan, który stanowi markę referencyjną dla profesjonalnych wykonawców na Ukrainie.

W przyszłym roku Grupa Selena planuje wprowadzenie na rynek ukraiński swojego najbardziej innowacyjnego produktu, czyli wodoodpornej powłoki dachowej COOL-R, która obniża temperaturę dachu i temperaturę wewnątrz pomieszczeń, poprawiając w ten sposób wydajność energetyczną budynków i zwiększając realne oszczędności dla właścicieli obiektów.

- Ukraina jest rosnącym rynkiem o ogromnym potencjale w obszarze budownictwa i zależy nam, by utrzymać nasze istotne zaangażowanie w tym kraju. Rynek ukraiński posiada dla nas wysoki priorytet. Ma duży udział w naszej łącznej sprzedaży niezależnie od aktualnej sytuacji makroekonomicznej, która ulega tam częstym wahaniom. Widzimy, że dekoniunktura na rynku osłabła i podzielamy optymizm innych graczy – powiedział Marcin Macewicz, wiceprezes zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu w Selena FM.

- Obecnie jednym z istotnych czynników naszej strategii jest poznanie potrzeb poszczególnych regionów, rynków i klientów oraz odpowiednia dywersyfikacja adresowanych do nich produktów. Aktualnie rynek ukraiński cechuje duże zainteresowanie nowymi technologiami ukierunkowanymi na efektywność energetyczną i optymalizację kosztów. Jesteśmy dumni, że jako lokalna spółka Grupy Selena możemy działać na naszym, trudnym rynku, wdrażając do sektora budowlanego dobrej jakości rozwiązania systemowe i produktowe – stwierdził Marek Łopiński, General Manager spółki Selena Ukraina.


chemia budowlanaGrupa Selena

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie