Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Grupa Selena kończy 25 lat

2017-07-20

Grupa Selena świętuje 25 lat swojego istnienia na rynku chemii budowlanej. Obecnie w skład Grupy wchodzi 30 spółek w 17 krajach, w których pracuje ok. 1,8 tys. osób.

Spółka z okazji ćwierćwiecza własnej działalności przypomniała najważniejsze fakty z historii. Podwaliny jej rozwoju stanowił handel barterowy, w ramach którego za komputery można było otrzymać pianę montażową. Wystartowała posiadając czterech pracowników, którzy budowali sieć dystrybucji importowanych materiałów. Po 25 latach jest już jednym z globalnych graczy na rynku produktów chemii budowlanej oraz jednym z trzech największych producentów piany poliuretanowej na świecie. Swoje innowacyjne rozwiązania dla sektora budowlanego oferuje w ponad 70 krajach świata.

W ocenie władz firmy, przepisem na osiągnięcie jej obecnej pozycji jest ciągłe oferowanie innowacyjnych produktów o najwyższych standardach jakości i wdrażanie konkurencyjnych rozwiązań. Od początku istnienia Seleny cechy te musiały znacząco wyróżniać jej asortyment od tego, który był dostarczany przez zachodnie koncerny. Selena już w połowie lat 90., jako pierwsza w branży, skategoryzowała silikony ze względu na ich zastosowanie. Klasyfikacja ta została przyjęta potem jako standard rynkowy. Była również światowym pionierem w opracowaniu i wdrożeniu piany montażowej o wydajności 65 litrów, podczas gdy ówczesny rynek oferował jedynie produkty o wydajności 45 litrów.

- Wizja przyszłości Seleny nierozerwalnie powiązana jest z jej historią. Od zawsze staraliśmy się wyprzedzać oczekiwania rynku i w dalszym ciągu do tego dążymy. W naszym portfolio znajdują się przełomowe rozwiązania takie, jak wysokorefleksyjna, hydroizolacyjna powłoka dekarska COOL-R czy pełna gama pianoklejów, w tym np. rewolucyjny TYTAN 60 SEKUND oraz szybki klej do styropianu IS 13. Celem Seleny jest zmiana sektora budowlanego na lepsze, a także dalszy rozwój zrównoważonego budownictwa. Motto przyświecające obchodom 25-lecia „Global Experience – Local Heroes” doskonale oddaje wartości kultywowane w Grupie Selena. Czerpiemy zarówno z międzynarodowego, 25-letniego doświadczenia, jednocześnie działając lokalnie z naszymi spółkami, które najlepiej znają potrzeby i oczekiwania danego rynku i klientów - powiedział Jean-Noël Fourel, prezes zarządu Selena FM, jednostki nadrzędnej w Grupie Selena.

- Sukcesy Seleny nie opierają się jedynie o jej międzynarodowe zasoby czy autorskie, a zarazem nowatorskie technologie i produkty. Głównym filarem, któremu Selena zawdzięcza swój sukces, oprócz jakości, są przede wszystkim jej pracownicy. Dzięki ich pasji i zaangażowaniu Selena zdobyła prestiż i renomę oraz miano lidera swojej branży. Od kwietnia br. w różnych krajach Europy i świata z okazji 25-lecia działalności Seleny trwa festiwal pracowników i klientów całej Grupy. W 17 krajach, na czterech kontynentach prawie 1800 osób codziennie dostarcza wysokiej jakości materiały budowlane. To dzięki zaangażowanym, zmotywowanym i inteligentnym pracownikom Selena odpowiada na potrzeby rynku i klientów, budując konsekwentnie jej sukces – przyznaje Krzysztof Domarecki, założyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej Selena FM.

Selena jest globalnym producentem i dystrybutorem produktów chemii budowlanej oraz jednym z trzech największych producentów piany poliuretanowej na świecie. Grupa w swojej ofercie posiada piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy ociepleń, zamocowania oraz produkty komplementarne. Zakłady produkcyjne Seleny zlokalizowane są w Polsce, Brazylii, Korei Południowej, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii i Kazachstanie. Portfolio marek Grupy otwierają takie topowe brandy, jakTytan, Quilosa, Artelit czy Matizol.

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie