2015-06-25
Za 12 mld dolarów koncern Procter&Gamble sprzedaje swoje marki kosmetyczne. Nabywcą ma zostać amerykańska firma Coty, która dzięki transakcji stanie się globalnym liderem rynku kosmetycznego.
Informacje o podpisanej umowie podają międzynarodowe agencje informacyjne, choć zainteresowane strony jeszcze jej nie potwierdziły. Wiadomo jednak, że P&G od dłuższego czasu negocjował sprzedaż posiadanych przez siebie marek kosmetycznych. To efekt rozpoczętego przez firmę przed trzema laty programu oszczędnościowego, który miał jej przynieść 10 mld dolarów przychodów. W gronie potencjalnych nabywców, oprócz Coty, wymieniano także firmy Unilever, Henkel oraz Revlon. Ostatecznym zwycięzcą okazać miał się koncern z USA. Przedmiotem transakcji będą marki perfum, produkty do pielęgnacji włosów oraz kosmetyki do makijażu. Ammerykański koncern po sfinalizowaniu umowy stanie się globalnym liderem kosmetycznego rynku.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 2/2024
20.00 zł
Bilety - XIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej
553.50 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Warsaw Plast Expo dla branży tworzyw sztucznych
W Nadarzynie odbyły się targi WARSAW PLAST EXPO dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA na temat zielonego budownictwa
W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. w Poznaniu odbyły się najbardziej rozpoznawalne europejskie targi dla...
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...