Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Azja atrakcyjnym rynkiem dla polskiego przemysłu kosmetycznego

2014-11-10

Polscy producenci kosmetyków chcą opanować rynek azjatycki. W rozpoczynających się 12 listopada br. targach Cosmoprof Asia w Hongkongu weźmie udział aż 30 firm z Polski. To efekt działania Branżowego Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego stworzonego przez Ministerstwo Gospodarki.

Na targach powstanie Polski Pawilon Narodowy, w którym gościć będzie 14 wystawców z naszego kraju. Reszta będzie mieć indywidualne stoiska.

- Naszym zdaniem lokalizacja w ramach Polskiego Pawilonu pozwala na lepsze wyróżnienie oferty firm oraz przyczynia się do budowy pozytywnego wizerunku kosmetyków z naszego kraju, a na tym nam szczególnie mocno zależy – mówi Olimpia Romanik, marketing manager export w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Jak twierdzi, spółka najmocniej obecna jest w tej chwili właśnie na rynku w Hongkongu, ale także na Tajwanie i w Korei Południowej.

- Nastawianie Azjatów do Europejczyków jest bardzo dobre, w związku z czym polskie pochodzenie produktów działa na plus – dodaje Marta Galuś, export manager w firmie Biogened.

O tym, że udział w targach w Azji może się opłacać przekonuje Katarzyna Olędzka, marketing manager w spółce Verona Products Professional. - Nasze ubiegłoroczne doświadczenia były bardzo dobre. Na stoisko dotarli klienci z kilkunastu krajów. Nawiązaliśmy współpracę z kontrahentami z Hongkongu, Wietnamu, Korei, Japonii i Filipin, umacniając tym samym pozycję w tej części świata.

Na podobne sukcesy liczy krakowska firma Bielenda, która jako wystawca debiutuje na targach w Hongkongu.

- Nasze kosmetyki cieszą się coraz większym zainteresowaniem ze strony konsumentów w Azji. Szczególną popularność zdobyły w Korei Południowej i na Tajwanie. Marka jest tam już rozpoznawalna. Lubiane i doceniane są w tych krajach nasze owocowe linie pielęgnacyjne, wśród których można znaleźć ofertę kremów, peelingów czy maseł. Dotarcie do konsumentów na rynkach azjatyckich zapewnia nam współpraca z wiodącymi sieciami – mówi Adrian Winiarz, export manager w firmie Bielenda.

Oprócz wymienionych spółek, swoją targową ofertę na Cosmoprof Asia przedstawią jeszcze m.in. takie firmy, jak Laboratorium Kosmetycznym Floslek, Bandi, IMPA.


przemysł kosmetycznytargiLaboratorium Kosmetyczne Dr Irena ErisBielendaVerona Products ProfessionalBiogened

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie